07/11/2008

The Green Eyed Monster


Ψες η Συγκατοικουλίνι κι εγώ πήγαμε να δούμε τον Κουρέα της Σεβίλλης. Αυτό το αναφέρω γιατί αφορούσε τον κόμη που ερωτευεται μια μεσοαστή και της παρουσιάζεται σαν φτωχός φοιτητής για να δει αν τον αγαπά πραγματικά.

Πριν κοιμηθώ διάβασα την εισαγωγή από το 1984 του Όργουελ και έμαθα πως στο βιβλίο παίζει και μια καταδικασμένη ιστορία αγάπης. 

Ο Άγγελος μου ψες είχε πάει σε ένα πάρτυ και μου είπε πως θέλουν να με γνωρίσουν. 

Σήμερα το πρωί ονειρευόμουν πως ο Άγγελος μου με πήρε σε ένα πάρτυ 'υψηλής κοινωνίας' για το 'ντεπούτο μου στον κύκλο του'. Ήταν πάρτυ μασκέ και πολύ stuck-up και η οικοδέσποινα μας έβαλε σε κάτι ελικόπτερα για να μας πάρουν στο ρετιρέ ενός ξενοδοχείου όπου θα ήταν το πάρτυ. Στο υπόγειο του ξενοδοχείου γινόταν ένα πιο 'λαϊκό' πάρτυ όπου ήταν και οι φίλες μου. Εγώ ξεγλίστρησα από το ρετιρέ και πήγα να βρω τις φίλες μου. Άργησα όμως να επιστρέψω και συνειδητοποιήσα πως είχα αφήσει τον Άγγελο μου μόνο του για πολύ ώρα.

Πάω να του μιλήσω και τον βλέπω στην παρέα κάτι γυναικών. Η μία από αυτές (ήταν και κάποιας ηλικείας) του την έπεφτε φανερά με το πρόσχημα πως θέλει την γνώμη του για ένα βιβλίο που είχε γράψει. Ο Άγγελος μου φαινόταν να είχε την φωλιά του λερωμένη.

Τα πήρα. Ζήλεψα.

Είπα στην κυρία να ξεκουμπιστεί γιατί ο Άγγελος μου είναι μαζί μου και πως το βιβλίο της είναι χάλια. 

Λάθος. Μου δώσανε κόκκινη κάρτα. Η οικοδέσποινα ενοχλήθηκε με την 'ανεπίτρεπτη, λαϊκιά' συμπεριφορά μου και όλοι στο πάρτυ με βλέπανε σαν χωριάτισσα. Κι ο 'Αγγελος μου βρέθηκε σε δύσκολη θέση. Περίμενα να φύγουμε για να το συζητήσουμε.

Κι εκεί με ξύπνησε η Συγκατοικουλίνι και δεν έμαθα την συνέχεια. 

Έβαλα το '12 παρά' και έπινα τον καφέ μου ενώ συλλογιζόμουνα το όνειρο. Τότε θυμήθηκα το πάρτυ που είχε πάει ψες ο Άγγελος μου. Γιατί θέλουν να με γνωρίσουν; Ποιοί (ποιές) θέλουν να με γνωρίσουν;  Είναι καμιά 'κυρία' που του την πέφτει και θέλει να κόψει την 'επίσημη'; 

Περιμένω να με πάρει τηλέφωνο (έμεινα από μονάδες) να μάθω τί ακριβώς έγινε ψες...

Όπως είπε η Συγκατοικουλίνι αποκλείεται να μου κάνει κάτι τέτοιο ποτέ. Αλλά εγώ ανησύχησα και ζήλεψα τελεία. 

 

9 comments:

Sophia Kollia said...

Από την έννοια σου είναι...
Και δεν κατάλαβα? Τι είσαι εσύ δηλαδή?
Καμιά τυχαία? ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ!!
Να σε δείξει και να καμαρώσει ήθελε ο άνθρωπος!
καλημέρα

Αχάπαρη said...

einai paixnidia tou mialou min dineis simasia

drSpock said...

Αφού θέλουν να σε γνωρίσουν σημαίνει ότι τους έχει πει για σένα(τα καλύτερα), άρα σε σκέφτεται συνέχεια και το ξέρουν και οι φίλοι του. Το να του την πέφτει κάποια άλλη είναι πάντα μια πιθανότητα αλλά αν ανταποκρινόταν κιόλας δεν θα σου έλεγε ότι θέλουν να σε γνωρίσουν. Its simple mathematics!

SparksScribbler said...

Το πως ό,τι συζητούμε όλοι μέρα βγαίνει στα όνειρά μας, προσωπικά το βρίσκω απολαυστικότατο!
Αν έβλεπα βέβαια ότι με κερατώνει ο κάθε άγγελος, τότε θα προέκυπτε ένα θέμα...

Κρίση Ταυτότητας said...

το ξέρω πως είναι υπερβολικό και παρανοϊκό, αλλά είμαι η μόνη που φοβάται πως, όταν όλα είναι τέλεια, κάτι θα πάει στραβά;

Anonymous said...

do your self a favour and read the whole thing (1984)

you are in for a treat

Κρίση Ταυτότητας said...

Welcome Winston! Yes, its a great book, I am really enjoying it so far. I 'm hooked!

Κρίση Ταυτότητας said...

Welcome Winston! Yes, its a great book, I am really enjoying it so far. I 'm hooked!

Anonymous said...

Γεια σας Im νέα σε αυτή την ιστοσελίδα και θα ήθελα να πω ένα γεια. Αυτό μπορεί να είναι μια μεγάλη ιστοσελίδα και im ευτυχής μπήκα. Νέα σε αυτή χάρη στο blog για το καλωσόρισμα. Απλά ήρθε σε αυτό το υπέροχο blog και ήθελε να συστηθώ σε όλους. Αυτό είναι πραγματικά μια τέτοια εξαιρετική ιστοσελίδα.