04/09/2008

Η κατάσταση είναι χύμα. Oh dear.


Τρεις μέρες εκδρομής. Και σήμερα... πανικός!!!

Έβαλα ξυπνητήρι για τις 8. Δεν ξέρω καν αν κτύπησε. Από το κρεβάτι σηκώθηκα στις 10. Τώρα είναι 11 κι ακόμη πίνω καφέ προσπαθώντας να ξυπνήσω. Από τον υπερβολικό ύπνο αισθάνομαι σαν να έχω hangover. Oh dear. 

Μέχρι το μεσημέρι πρέπει να έχω πακεττάρει τα πρώτα πράγματα. Και νωρίς το απόγευμα να τα πάρω στο καινούργιο σπίτι. Εκεί θα πιω καφέ με την Συγκατοικουλίνι και θα τακτοποιήσω τα πράγματα που θα πάρω. Θέλουμε να κλέψουμε και τη γάτα της γειτόνισσας (χθες δεν εμφανίστηκε). Oh dear.

Μετά η Συγκατοικουλίνι κι εγώ θα έρθουμε στο παλιό σπίτι μου για να στείλουμε μέηλ στην σπιτονοικοκυρά να μας στείλει τα συμβόλαια. Και να κανονίσουμε το ίντερνετ. Η Συγκατοικουλίνι τελειώνει σήμερα τη δική της μετακόμιση και με την σπιτονοικοκυρά ακόμη δεν μιλήσαμε. Χαλαρά μάτια... 

Έχω κι αρκετή δουλειά που δεν βγαίνει χωρίς ίντερνετ. Αλλά για μια-δύο βδομάδες δεν θα έχουμε ίντερνετ στο καινούργιο σπίτι. Και το τηλέφωνο μου δεν έχει λήψη στο καινούργιο σπίτι. Το σταθερό το έχουν κόψει γιατί οι προηγούμενοι ένοικοι δεν το πλήρωσαν. Πώς θα επικοινωνώ με τον έξω κόσμο; Πώς θα ξενυκτήσω για να βγάλω την δουλειά; Oh dear

Λέω να πάρω τις βαλίτσες μου στο γραφείο και να μετακομίσω εκεί μέχρι να τακτοποιηθεί το ίντερνετ και το τηλέφωνο. Δεν έχω βρει ακόμη κάποιον να με αντικαταστήσει στο συμβόλαιο που είχα υπογράψει για το σπίτι που δεν θα πάρω. Σήμερα είναι χειμώνας: βρέχει, φυσάει και κάνει κρύο. 

Κι εγώ ακόμη πίνω καφέ και γράφω εδώ. OH DEAR!!!

3 comments:

Sophia Kollia said...

oh dear, too much trouble to be handled by a young krisi!

Anonymous said...

Μια-δυο εβδομάδες χωρίς Ιντερνετ;
OH DEAR!!!
Κουράγιο, Κρίση, σιγά σιγά όλα θα στρώσουν.

Κρίση Ταυτότητας said...

Αχ, τώρα κάνω το πολυπόθητο τσιγάρο, αφού τελείωσα τη μισή μετακόμιση και το μισό καθάρισμα του παλιού σπιτιού. Και μετά από αυτό ξανά προς τη δόξα τραβάω, με το υπόλοιπο πακεττάρισμα.

Σοφία, σήμερα έχω γίνει η Σούπερ Κρίση! χεχε!

Χουλκ, ευχαριστώ. Θα αντέξω δυο έντονες μέρες μετακόμισης, δυο μέρες καθάρισμα καινούργιου σπιτιού και μια βδομάδα κατασκήνωσης στο γραφείο ένεκα δουλειάς. Και μετά θα τα παίξω.