31/08/2008

Ζώδια


Με αφορμή αυτό, παρουσιάζω τα χαρακτηριστικά του Τοξότη (κλικ εδώ). Σύμφωνα μ' αυτό το λινγκ πάντως είμαι στο σωστό επαγγελματικό δρόμο :)

Οι Τοξότες είναι ζώδιο της φωτιάς, εν ολίγοις είναι οι τύποι 'που σου νέφκω που μου πάεις'. Γι αυτό και δεν ταιριάζουν με τους Παρθένους που είναι ζώδια της γης, μ' αυτά τα χαρακτηριστικά. 

Οι τρεις Παρθένοι στη ζωή μου δεν πρέπει να είναι και πολύ Παρθένοι. Πρώτα απ' όλα, και οι τρεις είναι γεννημένοι ηγέτες. 

Πολύ τους αγαπάω και τους τρεις. Τον καθένα με διαφορετικό τρόπο, λόγω της διαφορετικής σχέσης που έχουμε. 

Να μου ζήσουνε, να ΄ναι πάντα ευτυχισμένοι! 


7 comments:

Sophia Kollia said...

Ό άντρας μου είναι Παρθένος. Και γω Ταύρος..επομένως καλά τ λέει το σκονάκι σου,
καλημέρα

Κρίση Ταυτότητας said...

:) καλημέρα!

Κρίση Ταυτότητας said...

τα γενέθλεια σου πότε είναι εν τω μεταξύ;

Sophia Kollia said...

6-5-62, έκανα την τιμή στον κόσμο να έρθω..και τον ταλαιπωρώ έκτοτε...

Anonymous said...

Οι Τοξότες είναι η χαρά της ζώης. Κεφάτοι, ταξιδιάρηδες και ριψοκίνδυνοι. ΟΙ Παρθένοι πάλι προσγειωμένοι, μεθοδικοί αν και με κάποιες εμμονές. Σας μιλάω εκ πείρας. Πατέρας, αντρας και αδελφός τοξότης, φίλοι Παρθένοι. (για περισσότερες πληροφορίες καλέστε houlk 09009090)
Να σου ζήσουν και να τους χαίρεσαι όλους Κρίση.

UrbanTulip said...

Είσαι Τόξότης;
Και είναι Παρθένος;
Κοίτα ταιριάζουν, αφού οι Τοξότες είναι οι πιο πρακτικοί από τα ζώδια της φωτιάς. Και οι Παρθένοι δεν είναι τόσο ηγετικοί όσο πολύ οργανωτικοί ( οκ δεν τους πολυπάω )

Κρίση Ταυτότητας said...

I am back!

Σοφάκι, το δικό μου κόσμο πάντως τον ομορφαίνεις :) Να σου ζήσει κι ο άνδρας σου, αυτή την περίοδο πρέπει να γιορτάζει.

Χουλκ, ευχαριστώ πολύ, επίσης :)

Τουλιπάκι, οι Παρθένοι είναι όντως οργανωτικοί. Το είδα στην εκδρομή που πήγαμε. Ευτυχώς, γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω την έννοια της οργάνωσης στις διακοπές! Κυριολεκτικά έσωσε την κατάσταση!