16/10/2008

Ο Εφιάλτης

Ψες είδα ένα πολύ περίεργο εφιάλτη.

Ονειρεύτηκα πως με πήρε τηλέφωνο ο πρώην από το κινητό μιας κοινής φίλης (ούτε στον ύπνο δεν θα σήκωνα τηλέφωνο από τον πρώην). Δεν ξέρω γιατί τον θυμήθηκα, έχει πολύ καιρό να τον σκεφτώ. 

Μου είπε πως παντρεύεται. 

Η πρώτη μου σκέψη ήταν πότε πρόλαβε. Οπότε τον ρωτάω χύμα αν με απατούσε. Ναι, με απατούσε. Από πότε; Από την πρώτη κιόλας μέρα, με μια κοπελιά από Σιγκαπούρη (!!!). 

Πρακτική εγώ, η επόμενη ερώτηση ήταν το 'πώς'. Όταν έφευγε από τη δουλειά, πριν να έρθει σπίτι. 

Έθιξε την γυναικεία μου αξιοπρέπεια. Δηλαδή εγώ δεν του αρκούσα, ήθελε και δεύτερη; Δεν μπορώ εγώ να ικανοποιήσω έναν άντρα; (Αυτό μόνο με είχε πειράξει, όχι οτι παντρεύεται.)

Κι εκεί που ήμουν έτοιμη να τον βρίσω, κόπηκε η γραμμή... 

...Και μετά κτύπησε το ξυπνητήρι και ξύπνησα.

Κι έτσι θυμήθηκα το γνωστό άσμα 'bye bye', που καθρεφτίζει απόλυτα (μα απόλυτα) την τελευταία πράξη του χωρισμού μας. 

7 comments:

drSpock said...

Εσύ ποιον έπαιζες? Το Τσαλίκη ή την Κοκκίνου?!

Σοβαρά, όμως, είσαι πολύ τυχερή που βρήκες καποιον να σε νιώθει και να σ' αγαπά και χέσε όλους τους πρώην!

Anonymous said...

Βρε μπας και δεν τον έχεις ξεπεράσει εντελώς; (πλάκα κάνω).
Πάντως, για να το παίξουμε και λίγο ονειροκρίτες, ο "γάμος" είναι μεγάλη στενοχώρια ή αρρώστια (για κείνον όχι για σένα).
φιλάκια.

Αχάπαρη said...

panta se etsi oneira ksipnas panw sto kalitero. ma na men prolaveis na ton vriseis?! estw kai ston ipno sou? tsts :)

Κρίση Ταυτότητας said...

Dr Spook, χεχε την Κοκκίνου. Αυτό πάντως ξαναπέστο!

Χουλκ, ωχ, όσο και να τον βρίζω θέλω να ναι καλά. Όσο να ναι, τον αγαπούσα.
Το κεράτωμα (για μένα) τί σημαίνει;

Αχάπαρη, μα πραγματικά! Ούτε στο ξύπνιο μου ούτε στον ύπνο δεν μπορώ να τον βρίσω! Και του χω πολλά μαζεμένα...

καλημέρα κοπέλλες, φιλιά πολλα!

SparksScribbler said...

Goodmorning! I think the cheating part is insecurity and doubts on your behalf for your ex-relationship. Which I believe it's normal.
As for the song, you made my day! hehe

Anonymous said...

esi evales ton miro dame dipla i en protovoulia tou google? whatever it is i like it

Κρίση Ταυτότητας said...

Ελισάβετ, λες; Να το ψάξω;

Just me, εγώ το έβαλα. Χαίρομαι που σ΄αρέσει :)