18/10/2008

Cold vs Man Cold


Ευχαριστώ Διάσπορε και Χουλκ για τα σχόλια στο προηγούμενο ποστ, με βοηθήσανε πολύ.

Ίσως όλα αυτά μου βγήκανε γιατί έχω αρπάξει ένα τρομερό κρυολόγημα. 

Το οποίο χειρίστηκα με τον εξής τρόπο:

Ξύπνησα στις 6.30 από το κρύο και καταλάβα πως οι αδένες του λαιμού μου είχαν πρηστεί, από τον πόνο δεν μπορούσα να καταπιώ και η μύτη μου ήταν τελείως βουλωμένη. Δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Οπόταν πήρα δύο panadol for cold and flu, έτριψα βιξ στο στήθος και στον λαιμό, έκλεισα το ξυπνητήρι και κουκουλώθηκα με το πάπλωμα. 

Σήμερα το πρωί ξαναέβαλα βιξ, φόρεσα μια χοντρή ζακέτα και κασκόλ, έκανα ένα καφέ, έκατσα στο σαλόνι να τον πιω και τυλίχθηκα με μια κουβερτούλα. Μετά έκανα ένα τσάι με μέλι, έφαγα, πήρα βιταμίνες και panadol και ξάπλωσα για λίγο γιατί με πόνεσε το στομάχι μου. Όταν μου πέρασε έκανα ένα ζεστό αρωματικό μπάνιο, ντύθηκα ζεστα και έκατσα να βγάλω τη δουλειά μου. 

Τί θα έκανα αν ήμουν άντρας; Μάλλον αυτό

Γυναίκες, εδώ θα βρείτε οδηγίες αντιμετώπισης του man flu.

8 comments:

Sophia Kollia said...

Πολύ πλάκα έχουν τα βιντεάκια.
Τελικά όλοι το περάσαμε το κρυολόγημα..
καλή Κυριακή

Κρίση Ταυτότητας said...

Καλή Κυριακή Σοφία! Εσυ είσαι καλύτερα; Έκανες τις δουλειές σου;

Sike said...

perastika sou krisi! oloi exoume to katitis mas autes tis meres... :/

cold men suck!!!

drSpock said...

Τελικά η καλύτερη λύση για έναν άρρωστο άντρα -και τη δική σου ψυχική υγεία- είναι να προφασιστείς επαγγελματικό ταξίδι και να τον στείλεις πακέτο στη μάνα του μέχρι να αναρρώσει! Κατά τα άλλα είναι και το ισχυρό φύλο!

Anonymous said...

Xαχαχαχαχα!Γέλασα πολύ με τα βιντεάκια.
Περαστικά σου, Κρίση.

Κρίση Ταυτότητας said...

Sike, ευχαριστώ, περαστικά και σε σένα.

Dr Spook, indeed!

Houlk, ευχαριστώ. Σήμερα είμαι καλύτερα.

καλημέρα κοπέλλες!

Αχάπαρη said...

tautistika toso polla me tin kopella sto video pou nomizw tha me autoanakiriksw irwida hehe. perastika sou krisi mou :)

Κρίση Ταυτότητας said...

Ηρωίδα! (σκέφτηκες την συμβουλή πιο πάνω;)

ευχαριστώ!