04/10/2008

Out of the ordinary

Αρχίζω το ποστ με background information.
1) Η τελευταία 'κανονική' έξοδος με γυναικοπαρέα ήταν πριν δύο χρόνια. Γενικά η τελευταία 'κανονική' έξοδος ήταν πριν κάτι αιώνες. Η τελευταία φορά που είχα βγει για χορό ήταν την Πρωτοχρονιά, που με είχε κουβαλήσει μαζί του ο αδερφός μου μετά από παρακλήσεις της μαμάς μου. 
2) Όπως έχω ήδη αναφέρει, πίστευα πως είχα γεννηθεί χωρίς το μητρικό ένστικτο. Η Συγκατοικουλίνη, που είναι μεγαλύτερη από μένα, υποστηρίζει πως το θέμα είναι καθαρά βιολογικό και πως το ρολόι αρχίζει να κτυπάει μετά από μία συγκεκριμένη ηλικεία. 

Χθες η Συγκατοικουλίνη κι εγώ πήραμε την μεγάλη απόφαση να πάμε σινεμά και μετά για ένα χαλαρό ποτό με την Συγκάτοικο Στην Τρέλλα. Τελικά μετά το σινεμά η Σ. πρότεινε να πάμε στο (πρώην ελληνικό) μπαρ/κλαμπ που συχνάζαμε όταν πρωτοήρθαμε σ' αυτή την πόλη. Η ΣΣΣ είχε ήδη πάει σ' ένα παμπ, οπότε πήγαμε μόνες μας.

Πιο ντεκαντάνς φάση δύσκολο να βρεθεί! Κάτσαμε στην γωνιά μας σαν παρατηρητές και σπάγαμε πλάκα. Το πιο αστείο γεγονός της βραδιάς έγινε στην αρχή - αρχή. Μπροστά μας ήτανε μια ανδροπαρέα και κανονίζανε μεταξύ τους ποιος θα την πέσει σε ποιά από τις δύο μας. Μου λέει η Σ. 'Σου 'ρχεται η ατάκα'. 'Ποιά ατάκα;' 'Το 'where do you come from?' (κλασσικό opening line εδώ) Να πούμε πως είμαστε από το Αφγανιστάν;' Γελάμε και μετά γυρίζει ο κοντός και με ρωτάει 'Where do come from?' 

Τελικά είπα από Ελλάδα κι έκανα πως κάτι έψαχνα στην τσάντα, ενώ εκείνος μιλούσε μόνος του. Το παίρνει απόφαση ο κοντός οτι δεν γίνεται τίποτα και λέει στον φίλο του πως μάλλον δεν μιλάω αγγλικά (γιατί αυτό ήτανε το πρόβλημα φυσικά). Μετά από λίγο επιστρέφει ο κοντός κι ετοιμάζεται να την πέσει στην Σ. Όταν επιτέλους βρήκε το θάρρος να ανοίξει το στόμα του, η Σ. κοιτάει αλλού και πίνει μια γουλιά από το ποτό της. Μετά κι από αυτή τη χυλόπιττα πήρε την παρέα του και φύγανε. 

Σε κάποια φάση λέω στην Σ. πως έχουμε πολύ καιρό να δούμε ένα φίλο από τα παλιά. Βγαίνουμε έξω για τσιγάρο και πέφτουμε πάνω του! Χαρήκαμε, είπαμε τα νέα μας, ήπιαμε ένα σφηνάκι ουίσκι-καλούα κι αναχωρήσαμε. 

Αλλά ο συνδιασμός τρελλή χαρά-2 μπύρες-σφηνάκι με κτύπησε απότομα στον δρόμο της επιστροφής. Με έπιασε ένα χαζοχαρούμενο γέλιο άνευ λόγου -κλασσικότατα! Με παίρνει τηλέφωνο ο Άγγελος μου και ρωτάει τί κάνω. Κι απαντάω με σοβαρό ύφος 'καλά είμαι αγάπη μου, αν εξαιρέσεις το γεγονός πως είμαι μεθυσμένη, καλά είμαι'. Με μουτζώνει η Σ. κι αρχίζω να γελάω υστερικά ( I am NOT proud of myself)... 

Φτάνουμε στο σπίτι και βλέπουμε τη ΣΣΣ με γκόμενο στο σαλόνι. Μας συστήνει, κάνουμε χειραψία, αρχίζω πάλι το υστερικό γέλιο... Το γέλιο μου κόπηκε κανονικά όταν με ξαναπήρε ο Άγγελος μου για να μου πει πως δεν είναι καλά. Εκεί ξεμέθησα.

Σήμερα το πρωί (ΟΚ, το μεσημέρι) πίναμε καφέ με την Σ. και μιλούσαμε για το μωράκι ενός συναδέλφου. Έτσι ξαφνικά, ακούω ένα τικ-τακ-τικ-τακ και βλέπω ένα όραμα: ο Άγγελος μου να κρατάει στην αγκαλιά του το μωράκι μας! Πνίγηκα με τον καφέ κι έτρεξε η Σ. να μου φέρει νερό. Δεν ξέρω αν είναι η παρενέργεια του ποτού (η δική μου άποψη) ή επειδή πλησιάζουν τα γενέθλια μου (η άποψη της Σ.), αλλά άρχισε να κτυπάει το ρολόι! Σημείωσα στην ατζέντα μου την μέρα και την ώρα. 

Πάω να κάνω ένα μπάνιο να δω αν θα μου περάσει. 

ΥΓ. Έπαιξα με τη γάτα, έκανα το μπάνιο και μου πέρασε.

7 comments:

Sophia Kollia said...

Δέν είναι το ρολόι , είναι που βρήκες τον Άγγελο.
Καλή Κυριακή

Anonymous said...

Αμ δε περνάει με μπάνιο...

Κρίση Ταυτότητας said...

Σοφία, λες;

Χουλκ, δίκαιο έχεις, ξανάρχισε το τικ-τακ (η γάτα φταίει!) χεχε

Καλό ΣΚ, φιλιά πολλά!

Anonymous said...

πάλε καλά που σου έφυε!

drSpock said...

Κοίτα, ούτε εγώ έχω μητρικό φίλτρο(τα μωρά είναι καλύτερα στο 1 μέτρο)και πάντα έλεγα ότι δεν θα κάνω παιδιά (κυρίως στη μάνα μου για να μη με πρήζει!). Αλλά κάτι μήνες μετά που έκλεισα τα 26 (πέρσι δηλαδή) ξαφνικά με έπιασε κάτι και τώρα δεν είμαι απολύτως κάθετη στο θέμα παιδί. Δηλαδή μέχρι που μπορεί και να το σκεφτώ σε 5-10 χρόνια!

Από την άλλη παίζει και το ότι βρήκες τον κατάλληλο άντρα. Ειδικά αν σκέφτεσαι ότι θέλεις να του μοιάζει κιόλας!

Κρίση Ταυτότητας said...

http://www.youtube.com/watch?v=1p1avCu-UyY&feature=related

;-)

Κρίση Ταυτότητας said...

ο χρόνος θα το πει...