28/10/2008

Πότε θα με πάνε για απόσυρση;


Έπρεπε να με είχαν ήδη πάρει. Γιατί με αφήνουν να κυκλοφορώ ακόμη;

Περιττό να πω πως αφού έγραψα το προηγούμενο ποστ μου ήρθε περίοδος. Η οποία εδώ και δύο βδομάδες παίζει με τις ορμόνες μου, καλόμαθε, κι ακόμη παίζει. Πονάει και περισσότερο από το κανονικό. 

Το κρυολόγημα επίσης καλά κρατεί. Αντί να φεύγει σιγά σιγά, ανανεώνεται και επιστρέφει δυναμικά. Δεν υπάρχει σημείο του σώματος μου που να μην πονά.

Ο όγκος δουλειάς που πρέπει να βγει δεν λέγεται. 

Δεν συζητώ την επίδραση που έχουν όλα αυτά στην διδασκαλία που κάνω. Η φωνή να βγαίνει μετά δυσκολίας, η μύτη μου να είναι κλειστή, να βήχω, να πονώ, να ζαλίζομαι, να έχει σβήσει ο εγκέφαλος, αλλά να πρέπει με το χαμόγελο να εξηγώ ξανά και ξανά τα δύσκολα σημεία. Σήμερα ευχαρίστως θα πλάκωνα μερικά παιδιά στο ξύλο. Και να παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις να συνεχίσω να χαμογελώ, να κάνω υπομονή και να δείξω κατανόηση. Γενικώς τα νεύρα μου δεν είναι στα καλύτερα τους. Με λόγο ή χωρίς, θέλω να πλακώσω όλο τον κόσμο στο ξύλο. 

Δεν έχω μπορέσει να ρίξω μια ματιά στην μπλογκόσφαιρα εδώ και μέρες. Και τώρα πρέπει να αξιοποιήσω τις ελάχιστες δυνάμεις που μου μείνανε για να τελειώσω ένα κομμάτι που παλεύω. Θέλω απλά να πάω για ύπνο, ούτε για μπάνιο δεν έχω κουράγιο.

Σόρρυ για την γκρίνια. Αλλά είμαι πολύ κουρασμένη για να γκρινιάξω προφορικά.

9 comments:

Αχάπαρη said...

eutixws exeis kai to blog gia na ksespaseis! ipomoni kai ola tha perasoun

anipotheti said...

en skereis poso exarika pou ediavasa to post sou - oi epidi eisai arrwsti - alla epidi en eimai moni mou
exei 3 meres pou kriologisa kai simera oute tou eautou mou en mporousa na milisw - enomiza oti ekatapia mia kouta lepides -
o krevatos efwnaze mou ouli mera..na tou pw oi?

Sophia Kollia said...

Κρίση,
πρόσεχε το κρύωμα,μήπως χρειάζεσαι αντιβίωση? Σιρόπι ?
Βάλε τεστ στην τάξη για να μη μιλάς,
μη κάνεις ντουζ και βγαίνεις έξω.
Τσάι, γαργάρες με αλάτι και λεμόνι, σκοτώνει όλα τα μικρόβια.
Αυτά, και περαστικά.

Anonymous said...

περαστικά σου! υπομονή. σε λλίες μέρες θα είσαι μια χαρά. τσιαούι και βιταμίνες will do the trick

Anonymous said...

Επίσης (για να δείξω και εγω τις ιατρικές μου γνώσεις) ζεστό κονιάκ με μέλι βοηθάει πολύ.
Υπομονή και περαστικά!

SparksScribbler said...

Περαστικά! Όσο είσαι αδιάθετη το κρυώμα δε θα υποχωρήσει, οπότε σουπίτσες και τσαγάκια μέχρι να κάνουν τα πράγματα τον κύκλο τους.

SparksScribbler said...

A! Μια που το θυμήθηκα, στο blog μου έχεις πρόσκληση!

Diasporos said...

Καλή ανάρρωση. Ginger tea Special Cure from "americaaaa" (grate a medallion of fresh ginger, let it steep in hot water for 3 minutes, add earl grey tea bag, enjoy)

Κρίση Ταυτότητας said...

ευχαριστώ πολύ για τα περαστικά και τις συμβουλές!
Μερικά από αυτά τα κόλπα δεν τα ήξερα, θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε! :)

φιλιά!