09/10/2008

Random thoughts


Τελικά είναι δύσκολη η διδασκαλία στα πανεπιστήμια. Μακάρι να είχα δείξει περισσότερο σεβασμό στους καθηγητές μου (πίσω τους, γιατί μπροστά τους έδειχνα. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, καλό κωλόπαιδο ήμουν). 

Θυμάμαι μιαν εποχή που έπρεπε να είχα μαγειρέψει μέχρι να επιστρέψει ο πρώην από τη δουλειά και να τον περιμένω με το χαμόγελο στα χείλη, σαν οικοκυρά του 50. Κι άμαν αργούσα, γινόταν το έλα να δεις. Και τα βράδια που δεν άντεχα πολλά-πολλά, τον ρωτούσα γιατί δεν μαγειρεύει ο ίδιος αντί να γκρινιάζει. Και μου απαντούσε πως ήταν κουρασμένος από τη δουλειά. Κι εγώ του έριχνα την ατάκα 'well, its not that I have been sitting on my ass all day!'. Κι εκεί ξεκινούσε ο τρίτος παγκόσμιος (all time classic καυγάς, νομίζω πως περισσότερο τον πείραζε το λεξιλόγιο παρά το νόημα της ατάκας). Κι αφού βγάζαμε και οι δύο τα νεύρα μας, διαγράφαμε το σκηνικό από τη μνήμη μας.

Τώρα, όταν αργώ να επιστρέψω/είμαι κουρασμένη/έχω πολλές δουλειές μου μαγειρεύει η Συγκατοικουλίνι. Κι εγώ κάνω το ίδιο για εκείνην.

Γιατί δεν έχω την πολυτέλεια να αρρωστήσω με την  ησυχία μου; 

Πρέπει να χάσω δύο κιλά. Καλά, ένα. Καλά, να μην βάλω ακόμη ένα.

Γιατί τα local authorities ανεβάζουν συνεχώς τους φόρους και δεν κάνουν αρκετά έργα 'γιατί δεν έχουν λεφτά', ενώ έχουν (είχαν;) εκατομμύρια στις Ισλανδικές τράπεζες; Και τί θέλει να πει ο Μπράουν με τις νομικές αγωγές;

Τώρα που όλοι ασχολούνται με την οικονομική κρίση, το θέμα του περιβάλλοντος δεν είναι πλέον στη μόδα;

Διψώ και βαριέμαι να πάω στην κουζίνα να πιω νερό...


5 comments:

Anonymous said...

Τι στο καλό και ΄συ και η Σοφία με τα ερωτήματα;
Curiosity killed the cat!

Sophia Kollia said...

Και σύ με ερωτήσεις ε? Θάναι ο καιρός. ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ! Το λέω με ενθουσιασμό και φωναχτά! ΟΥΑΟΥ!
Καλά , θα με τρελλάνεις? Άκου εκεί να είναι έτοιμο και να περιμένεις? Η μαμά σου δεν σου έλεγε τίποτα? Μορφωμένη κοπέλα, μου φαίνεται απίστευτο. Εμείς χωριό,χωριό, που λέει ο λόγος, αλλά τέτοια δεν έχουμε.
Να χάσουμε ένα κιλό, καλό θα ήταν. Τώρα ο Μπράουν, δεν το βλέπω για πολύ, από ότι διαβάζω.
καλημέρα, νερό ήπιες?

SparksScribbler said...

Διδάσκεις; Τι; (Κανονικά τωρά ήταν να ρωτήσω και που, αλλά εντάξει, έννεν ανάγκη να μου δώσεις τόσο ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα)
Θέλω τζαι 'γωωωωωωω...

Κρίση Ταυτότητας said...

Χε χε, Χουλκ, τα δικά μου ερωτήματα είναι ρητορικά.

Σοφία, κοκκίνησα... Δεν το είχα καταλάβει οτι καρφώθηκα, αλλά είπαμε, 'με ποιάννεις'! Μην φανταστείς, κάτι σέμιναρς κάνουμε (συν τοις άλλοις χεχε)

Ελισάβετ, είσαι στον σωστό δρόμο ;-)
(στο μπλογκ δεν έχω αναφέρει τίποτα σχετικά με τον τομέα μου)

SparksScribbler said...

Κρίση trust me, I 'm not.
(και πολύ καλά κάνεις, απολογούμαι για την αδιακρισία)