25/10/2008

Δεν μπορώ...

Σπάζουν τα νεύρα μου άμα κάποιος με ποιάνει συνέχεια τηλέφωνο ενώ δεν το απαντώ. Μπορεί να μεν το απαντώ γιατί εν το άκουσα, γιατί εν μπορώ τζείνην την στιγμή, γιατί βαρκούμαι να μιλήσω, γιατί δεν θέλω να μιλήσω σε κανέναν εκείνην την στιγμή, γιατί γιατί γιατί...

Που εν να μπορώ εν να πάρω πίσω. 

Άμαν συνεχίζουν να με ποιάννουν εν το απαντώ που πείσμα. 

Όπως τωρά. Τρεις αναπάντητες μου έκαμε ο παπάς μου. Δεν το είχα σηκώσει γιατί δεν το είχα ακούσει. Δεν τον πήρα πίσω γιατί δεν είμαι σε φάση, είπα πως θα τον πάρω αύριο.

Έσσιει ένα τέταρτο που μου κτυπά συνέχεια. Έχωσα το τηλέφωνο κάτω που το μαξιλάρι τζι έβαλα δυνατά μουσική να με το ακούω. Είκοσι λεπτά τωρά τζιαι κόμα κτυπά. 

Εικοσιπέντε λεπτά τζιαι κόμα κτυπά. Μα εν έσσιει τίποτα άλλο να κάμει; 

Εν το σηκώνω γιατί επέρασεν το boiling point μου. 

Έκλεισα του το τζιαι έκλεισα τζιαι το τηλέφωνο. Εσπάσαν τα νεύρα μου! (τζαι τα δικά του είμαι σίγουρη). Αλλά αφού ξέρει πως άμαν γίνεται τούτον το πράμα εν το απαντώ γιατί νευριάζω.

Ναι, ξέρω, ένεν σωστό. Έχω τζιαι γω μιαν ιδιοτροπία, σαν κάθε εκκεντρική που σέβεται τον εαυτό της. Του το έχω εξηγήσει τούτο. Τζι είπα του τζιαι τους λόγους που με νευριάζει τούτη η κατάσταση.

Ε αμάν πια!!!!!

8 comments:

Sophia Kollia said...

Βρε, απάντα στον άνθρωπο που ανησυχεί.
Οι γονείς βάζουν τα χειρώτερα στο μυαλό τους, πές του, είμαι καλά θα τα πουμε αυριο και κλείστο. Πω ,πω πια, θα γίνεις μάννα και θα δεις τι ωραία που είναι. Γρήγορα τον πάπα σου φιατί δεν θα κοιμηθεί ο χρηστιανός σήμερα.

Unknown said...

Σε έτσι φάσεις συνήθως ούτε εγώ απαντώ. Αλλά άμαν ο άλλος γίνεται τόσο πιεστικός (εχτός αν εν ο φίλος μετά που ερωτικό καυγαδάκι) ήταν να βάλω με το νου μου το κακό τζιαι θα απαντούσα..

Anonymous said...

Oπως λέει και η Σοφία, είναι βασανιστικό για τον άλλον να μη ξέρει τι κάνεις. Αν δε θες να απαντήσεις στείλε ένα ξερό 'είμαι καλά', τουλάχιστον για να τον καθησυχάσεις.

Σοφία said...
This comment has been removed by the author.
Σοφία said...

Χαχα κι εγώ έτσι είμαι. Τσαντίζομαι όταν χτυπάει συνέχεια το κινητό, γι' αυτό συνήθως το έχω κλειστό ή στο silent. Είτε χτυπάει, είτε όχι, το ίδιο και το αυτό. Οι δικοί μου πια έχουν συνηθίσει και δεν ανησυχούν αν δεν με βρουν, οπότε όλα ωραία και καλά :-)

Anonymous said...

emena pou aman en prolavo na apantiso stis 25 kliseis pou mou kamnoun 3ekinoun na pianoun tin sigkatoiko mou...

tin perasmeni fora pou mou to ekaman eipa tous na mou stelloun email je 8a tous to apantiso pio gliora para to tilefono.
je etsi ekaman haha!

SparksScribbler said...

To rekor tis mother einai 15 kliseis se mena k 3 sti sugkatoiko. to asteio einai oti eimastan k oi duo stin kouzina, with loud music, stir frying k eixame afisei ta kinita sta domatia mas. Eidame ta meta apo treis ores, 3 to proi ora kuprou k tote ektipisan k ta 2 kinita cuz our mothers had talked to each other and were completely freaked out epeidi den apantousame...

Κρίση Ταυτότητας said...

την επόμενη μέρα μιλήσαμε και του εξήγησα. Έτσι κι αλλιώς με ξέρει καλά για να μην ανυσηχεί.