31/05/2008

Αλλαγή Πλεύσης

Από τούδε και στο εξείς το μπλογκ θα γράφει μόνο ουδέτερα/μίζερα ποστάκια. 

Γιατί από το πρωί που έγραψα πως είμαι χαρούμενη μου συνέβηκαν τα παρακατω γεγονότα (με χρονολογική σειρά):

1. Έκοψα βαθιά το αριστερό μου πόδι με το ξυραφάκι.

2. Κόπηκα στο πετικιούρ. 

3. Αφού έκατσα ακίνητη για μία ώρα για να μην χαλάσει το βερνίκι νυχιών (χρώμα ροδακινί για να είναι ασορτί με το φόρεμα- χέρια και πόδια), πήγα να φτιάξω κάτι να φάω και το χάλασα (χέρια και πόδια).

4. Το σάντουιτς είχε γεύση βερνίκι νυχιών.

5. Ξέβαψα και ξαναέβαψα τα νύχια (χέρια και πόδια) σε απαλό διακριτικό μπεζ που στεγνώνει γρήγορα.

6. Πριν στεγνώσουν καλά καλά τα νύχια των χεριών μου κτυπάει το κινητό, το σηκώνω, 'μετακομίζει' και το βερνίκι στο μαλλί...

7. Πάω να βάλω πλυντήριο και μου χύνεται η σκόνη πλυσίματος στο χαλί...

8. Κόπηκαν οι αγαπημένες-καινούργιες σαγιονάρες μου... κλαψ κλαψ... Δεν προλαβαίνω να βρω άλλες...

9 και 10 δεν έχει. Οκτώ ατυχήματα σε λίγες ώρες δεν φτάνουν; 

ΥΓ. Έχει και 9 και 10...

9. Έβαλα δύο (2) χρωμοπαγίδες αλλά η άσπρη μπλούζα έχει πάρει μια γαλάζια απόχρωση...

10. Άπλωσα τα ρούχα στο κρεβάτι για να τα διπλώσω/κρεμάσω και το κρεβάτι γέμισε άσπρη σκόνη πλυσίματος...

9 comments:

Μαριλένα said...

έλααα!!

είστε εσείς καλά;
σιγά που θα σε νοιάξει για τα άλλα :))

Σοφία said...

Για καλό και για κακό, κάντε ένα ευχέλαιο ;-)

Anonymous said...

χαρας την γκατεμιά σου!!!

ευτυχώς ούλλα διορθώνουνται ;-)

Unknown said...

One ofe those days?? Εγώ μιαν απορία έχω, πώς εχάλασες τα νύχια των ποδιών σαν έκαμνες σάντουιτς?
Anyway, υπάρχουν και χειρότερα μα θα στα πω αργότερα, dont worry be happy :)

Sophia Kollia said...

Πάντα για παρηγοριά, να σκέφτεσαι το χειρότερο. Παρ,χάρi, αν ήταν η τέλεια μαμά του Darling, δεν θα ήταν πολύ χειρότερο? Στις 19 το βράδυ θα είμαι LONDON, do you believe it!! I wii be with my dear husband,and a another couple. Of course, we are on a package holiday,otherwise it is so expensive!! Iam so excited!!
see you!

Έλατο Χελιδόνι said...

Άρεσε μου που τα 8 ήταν αρκετά. Τρέμουν τα σιέρκα σου?

Κρίση Ταυτότητας said...

Μαριλένα ευτυχώς εμείς καλά είμαστε! Μόνο για τις σαγιονάρες στενοχωρήθηκα γιατί δεν μπορώ να ξαναβρώ τις ίδιες...

Σοφία, σε λίγο θα ψάξω να βρω εκείνο το μπουκαλάκι με τον αγιασμό.

Ρόαμ! Ναι, ευτυχώς! Αλλά 'όποιος εν 'εσσιει νουν έσσιει πόθκια' χεχε!

Τσαρτελλούι, ο πάγκος της κουζίνας έχει 'επικύνδινες' γωνίες... ;-) Αυτό το τραγούδι το τραγουδούσα όταν έγραφα το ποστ! :-)

Σοφία, σωστή...Σε περιμένουμε στην Αγγλετέρα :-)

Έλατο Χελιδόνι, ναι, τρέμουν....

entelech1a said...

Εν πειραζει μανα μου..Επικεντρωσου στα θετικα!

Anonymous said...

Individual usually have various motives when committing a crime. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]mulberry outlet[/url "He's workin' on that," Sable says, leaning forward to take the file from Lynette, flipping it open and giving it an entirely cursory glance before flipping it shut and tucking it under her arm, "He ain't so bad, just a bit of a fuckin' dumbass. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose women parka[/url] Aszmxseho
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora uk[/url] Nclukullw [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose[/url] arjimenop