28/05/2008

Εβαρήθηκα...

Εβαρήθηκα τους δημοσιογράφους που δεν διαχωρίζουν την ενημέρωση που την προσωπική τους γνώμη.

Εβαρήθηκα τα ρίφκια που δεν έχουν προσωπική γνώμη τζιαι περιμένουν που τα ΜΜΕ να τους πουν τι να πιστέυκουν.

Εβαρήθηκα τον δογματισμό τζιαι την ξεροκεφαλιά.

Εβαρήθηκα τζείνους που κάμνουν αντίπραξη για χάρη της αντίπραξης.

Εβαρήθηκα τζείνους που μιλούν για να μιλούν τζιαι δεν έχουν επιχειρήματα/αποδείξεις.

Εβαρήθηκα τζιείνους που βάλλουν ούλλον τον κόσμο σε κατηγορίες τζιαι ψάχνουν να έβρουν σε ποιο κόμμα ανήκει ο καθένας. Είμαι ένα κόμμα μόνη μου, ντα;

...τζαι για να τελείωνουμεν, εβαρήθηκα να περιμένω τζιν' το μέηλ...

'Welcome to Cyprus, goats and monkeys' 
(από τον Οθέλλο αυτό)

7 comments:

Μαριλένα said...

το θέμα ειναι πως δεν πολυκαταλαβαίνω, τι λες. ή μαλλον τι γραφεις.

όμως, αν θες μέιλ, να σου στειλω εγω πουλακι μου :))

Κρίση Ταυτότητας said...

χεχε! ευχαριστώ! :)
από το πρωί μου έρχονται συνέχεια μέηλς αλλά όχι εκείνο που περιμένω... κάθομαι σ' αναμμένα κάρβουνα γιατί δεν ξέρω τι να κάνω μέχρι να μου έρθει η απάντηση...

Anonymous said...

ευχομαι να ρτει το ήμειλ τζαι με καλά νέα!

εβαρήθηκες τις παπαριές με λίγα λόγια?

Anonymous said...

ouuufffouuu!!!
je egw perimenw maiiiiilll!
spasimo nevrwn!

maria t.

Sophia Kollia said...

Τελικά γιατί γράφεις ΚΥπριακά,μήπως ένας από τους γονιούς είναι από την Κύπρο?Δεν είσαι Κέρκυρα τώρα?
Μπερδέυτηκα !
καλημέρα

Μαριλένα said...

ήρθε το πολυπόθητο μέιλ ή ακόμα; :))

Κρίση Ταυτότητας said...

Roam, ναι, αυτές ακριβώς βαρέθηκα! ευχαριστώ για τις ευχές!

Μαρία, άντε να έρχονται τα μέηλς που περιμένουμε! Σπάσιμο νεύρων δεν λέει τίποτα...

Σοφία, Κύπρο μένω. Δηλαδή Κύπρο μεγάλωσα, γιατί τώρα μένω στην Αγγλία! Κέρκυρα πάω την Τρίτη. Πλησιάζουν οι μέρες :)

Μαριλένα, ακόμη το περιμένω... Σήμερα σκέφτομαι να πάρω ένα τηλέφωνο να δω τι γίνεται...

Καλημέρα σε όλους!