31/05/2008

Σκέψεις του πρωινού

Λατρεύω τα πρωινά. Ειδικά τα πρωινά του Σαββατοκυρίακου. Σήμερα (Σάββατο) ξύπνησα νωρίς νωρίς, στις 7.30. Βλέπω την πόλη να ξυπνάει σιγά σιγά και νιώθω πως έχω κερδίσει χρόνο.

Τελικά η πόλη τα πρωινά του Σαββάτου είναι χάλια. Πεταμένα ποτά, φαγητά, κατουρημένοι τοίχοι... Αηδία! Τώρα εκτιμώ περισσότερο τους οδοκαθαριστές που συμμαζεύουν την πόλη μέχρι να ξυπνήσει ο περισσότερος κόσμος. 

Απόψε θα πάμε σε ένα πάρτυ με θέμα 'around the world'. Θα ντυθώ κινέζα! Αφού δεν έκανα καρναβάλια... Δανείστηκα ένα ορίτζιναλ κινέζικο φόρεμα, σε απαλό ροζ κεντυμένο με λουλούδια. Αγόρασα και μια μαύρη περούκκα, κοντό καρέ με αφέλειες. Σκέφτομαι να κόψω τα μαλλιά μου με αυτόν τον τρόπο, αλλά το μαύρο πάνω μου είναι αίσχος...

Ο Μπλαιρ υποστηρίζει πως πρέπει να επικεντρωθούμε στην θρησκεία για να λύσουμε τα παγκόσμια προβλήματα. Τίποτα το καινούργιο, αλλά τώρα έχει φτιάξει κι ένα ίδρυμα. Το 'χει βάλει στόχο ζωής λέει, να περάσει αυτό το μήνυμα. Τί έχουμε να τραβήξουμε ακόμα; Εδώ στο Η.Β. σκέφτονται να στείλουν ιμάμηδες στα σχολεία για να κυρήξουν ενάντια στον εξτρεμισμό. Η  Σάρον Στόουν είχε βγει να δηλώσει πως ο σεισμός στην Κίνα είναι αποτέλεσμα από το 'κακό κάρμα' της χώρας λόγω του Θιβέτ. Τώρα προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα γιατί μέχρι κι ο Ντιόρ της έχει ρίξει χαστούκι. 

Τελικά η θρησκεία την σήμερον ημέραν είναι φλέγον θέμα, του συρμού...

Και το πετρέλαιο. Εδώ οι συνταξιούχοι δεν μπορούν να ζεστάνουν τα σπίτια τους, οι ψαράδες δεν μπορούν να δουλέψουν κτλ. Οι φόροι του πετρελαίου κτυπούν κόκκινο κι ετοιμαζόμαστε και γι' αλλους (να σώσουμε το περιβάλλον βρε!). 

Ο Μπράουν τηλεφωνεί προσωπικά σε ψηφοφόρους που του είχαν στείλει επιστολές/μέηλ. Διακρίσεις κύριε Πρωθυπουργέ! Δηλαδή άμα σου στείλω μέηλ εμένα δεν θα με πάρεις τηλέφωνο;

Πάω να κάνω ένα home spa. Θα μου κάνω μία γενική, καιρός ήταν. 

Λατρεύω τα πρωινά του Σαββάτου.



14 comments:

UrbanTulip said...

βλέπω ορέξεις πρωινιάτικα!
εγώ ξύπνησα, έκανα φρέντο, μιλησα στο τηλ με κολλητή για το χωρισμό μου, σερφάρω στο νετ και σκέφτομαι αν έχω αντηλιακό για την πισίνα!
λατρεύω τα σαββατοκύριακα του καλοκαιριού!

Κρίση Ταυτότητας said...

καλημέρα Urban Tulip! καλώς όρισες!
Ωραίο το πρωινό σου, αλλά ο χωρισμός τα χαλάει... Είσαι καλα;

Μαριλένα said...

ουουου καλά να περάσεις :)))

παρτυ και χορός και καλοκαίρι και δροσερός μπουφές και αστέρια και στολη κινέζας!!

όλα τα 'χεις :))

κάνε το ρεκτιφιέ σου, ξεκουράσου και ..τρέχα :))

Κρίση Ταυτότητας said...

Ευχαριστώ Μαριλένα!

Ναι, είμαι πολύ τυχερή, Δόξα Σοι ο Θεός :) Κι όσα δεν έχω, τα παλεύω!

Αλλά χορό δεν πιστεύω να 'χει το μενού. Θα δούμε. Το πολύ πολύ, αν μου έρθει η όρεξη, να δηλώσω τρελλή και να χορέψω μόνη μου!

Ούτε καλοκαίρι έχει, αν και δεν βρέχει σήμερα. Καλοκαίρι σε δυο μέρες!!!! :)

Μαριλένα said...

βρε δεν πειράζει. οπως λεει και το τραγουδι:
καλοκαίρι εσύ
να 'χεις παντα, να 'χεις πάντα στην καρδιά :)))

ε, οσο για κει, το ΄χεις :))

Κρίση Ταυτότητας said...

ευχαριστώ Μαριλένα!

Anonymous said...

yoo!

πάεις καλά?! 7:30? Τί ώρα ετέζαρες ψες? :p

το δικό μου πρωινό:
μετά από πολλή προσπάθεια σηκώνουμαι η ώρα 10:30 από το κρεβάτι. Υποτίθεται η συγκάτοικος ήταν να πάει βιβλιοθήκη τζαι ήταν να με ξυπνήσει.
"Κόρη μα εν επήες"
"Όι κόρη αδιαθέτησα".
"Α οκκει"
αυτό ήταν το socializing part του πρωινού.
Μετά έκαμα τα weetabix μου τζαι παραθερίζω στα μπλογκς έτσι ώστε να αποφύγω τα όπτικς που κάθουνται εδώ και αναμιση μέρα πας το γραφείο μου και σνομπάρω τα.

Κρίση Ταυτότητας said...

καλημέρα Ρόαμ!
Ε, είναι γεγονός πως ψες τέζαρα στις 10... Παραήταν κουραστική αυτή η βδομάδα!

Καλό διάβασμα, παρεθέρησε μέχρι να ξυπνήσεις και μετά αρχίζεις και τα όπτικς!

Sophia Kollia said...

Εγώ δουλεύω και σάβατο αλλά το καλοκαίρι όχι.Η χειρότερη μέρα όλο τον χειμώνα είναι το σάβατο. Τελειώνω 10 το βράδυ την Παρασκευή και το Σάβατο 9-4 Πτώμα μετά!! Όλο πάρτυ ακούω, που δουλεύεις παιδί μου? Θα βάλω και γω κινέζικο φουστάνι σήμερα, αλλά θα πάω σε γάμο. Για να ξεχωρίζω φυσικά! Έχω και γω την ματαιοδοξία μου!! Καλά να περάσεις!

Κρίση Ταυτότητας said...

Πω πω, κουραστικά τα Σάββατα του χειμώνα Σοφία μου...
Ευχαριστώ, καλά να περάσεις κι εσύ και να λάμψεις!

UrbanTulip said...

μπα...

Κρίση Ταυτότητας said...

Τουλιπάκι, βάλε εκείνο το μπικίνι και πήγαινε στην πιο κοσμική πισίνα!
Αν αυτό δεν σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, σκέψου πως είμαστε κι εμείς εδώ να σου συμπαρασταθούμε (έστω και ηλεκτρονικά)!

Σοφία said...

Ελπίζω να βάλεις καμιά φωτογραφία από το πάρτυ :-)

Κρίση Ταυτότητας said...

Σοφία, έχω ήδη διαλέξει μια φωτογραφία που θα ανεβάσω εντός των ημερών!