17/05/2008

Έχω την καλύτερη πεθερά του κόσμου!

Είναι πανέξυπνη, ξύπνια, μορφωμένη, μοντέρνα, ευγενική, διακριτική, καλόβολη, γεμάτη κατανόηση και υπομονή, καλή οικοκυρά, κτλ.

Αγαπημένο μας θέμα συζήτησης ο γιός της (φυσικά!).

Το καλύτερο κομπλιμέντο που μου κάνει ο Darling είναι όταν μου λέει πως του θυμίζω την μάνα του. 

Η μαγειρική της ικανότητα αγγίζει τα όρια του θρύλου! Γι' αυτό κι εγώ της έστειλα ένα email ζητώντας της να μου γράψει τις αγαπημένες συνταγές του Darling. Και τώρα περιμένω να μου απαντήσει.

(Και με ζώνουν τα μαύρα φίδια κι όλες μου οι ανασφάλειες. Γιατί πάω να συγκριθώ μαζί της στην κουζίνα; Δεν μπορώ να συγκριθώ μαζί της γενικά. Στην μαγειρική ειδικά πάω να συγκριθώ; Δεν της ζήταγα καλύτερα να στείλει κανένα ταπεράκι;)

6 comments:

Σοφία said...

Καλή ιδέα το ταπεράκι. Θα μπορούσες να το περάσεις και για δικό σου (darling, today I cooked your favourite). Χεχε.

Αλλά εντάξει, με τις συνταγές θα μάθεις κιόλας, άσε που θα σε συμπαθήσει περισσότερο η πεθερά όταν θα την παίρνεις να την ρωτάς οδηγίες ;-)

SparksScribbler said...

Μπορείς πάντα να πειραματιστείς με δικές σου συνταγές που θα αρέσουν στο σύντροφο. Δεν είναι απαραίτητο να κοπιάρεις την μαμά...

Κρίση Ταυτότητας said...

Σοφία, άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά το ταπεράκι πάντως! Αλλά όπως είπες κι εσύ, ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα!

QueenElisabeth, έχω ήδη πειραματιστεί αρκετά με δικές μου συνταγές κι ευτυχώς έχουν όλες αρέσει στον Ντάρλινγκ. Έλα όμως που δεν έχω ιδέα πως να μαγειρέψω τις συγκεκριμένες συνταγές... Και το ίντερνετ δεν βοηθάει...

SparksScribbler said...

Τι συνταγές σου έδωσε καλή μου η πεθερά, αν δεν μπορείς να βρεις βοήθεια στο internet? Εδώ εγώ βρήκα συνταγή για μουσακά που δεν είχα ξαναφτιάξει στη ζωή μου και ήταν και enjoyable (not just eatable)!

Κρίση Ταυτότητας said...

Συνταγές πολύ παραδοσιακές με οικογενειακές παραλλαγές ;-)

Sophia Kollia said...

Καλέ άσε τα ταπεράκια και πήγαινε στην ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ, θα την βρείς στα λίνκ μου. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ συνταγές, θα σε λατρέψει ο darling. Και όσο αφορά την σύγκριση, αν το κάνει αυτός λάθος μέγα, αν το κάνεις εσύ, ανασφάλεια μέγα...μπάι-μπάι