15/08/2008

Η γνωριμία


Σήμερα το πρωί διάβασα τα ποστ της Roam και της Rose18

Και από τότε έχω κολλήσει να θυμάμαι πως γνωρίστηκα με τον Άγγελο μου... 

Επειδή όμως τα deadlines δεν καταλαβαίνουν από έρωτες, λέω να γράψω την ιστορία εδώ, για να ξεκολλήσω. Κι αν είναι, το σβήνω αργότερα.

[EDIT]

Το 'αργότερα' ήρθε και το έσβησα. Μου φάνηκε πολύ προσωπικό αυτό το ποστ.

Η περίληψη είναι πως γνωριστήκαμε μια νύκτα που είχα πάει για ποτό και ήμουν χάλια. 

Μας σύστησαν κι αμέσως αρχίσαμε τη συζήτηση. 
Και τότε ξέχασα τα πάντα. 

Ξανασυναντηθήκαμε το επόμενο βράδυ. 
Και τότε ερωτεύτηκα. 


...Αυτά...

5 comments:

Sophia Kollia said...

Άντε να δούμε και το μετά!!
Τι εθνικότητα είναι?
Είμαι περίεργη αλλά όχι κουτσομπόλα!

Anonymous said...

Καλημέρα καινούρια μου αγάπη καλημέρα καινούρια ζωή.Απο σήμερα τέλος τα λάθη φτάνει να'μαστε πάντα μαζί...
Όπως λέει και η Άννα!

Περιμένουμε εξελίξεις!!:)

Κρίση Ταυτότητας said...

:)
Κύπριος είναι

Μαριλένα said...

κι εγώ τό 'χω παθει.
με το ποστ εννοώ: έγραψα, μου φανηκε προσωπικό και το 'σβυσα :))

να στε καλά οι δυο σας και παντα μαζί :))

Κρίση Ταυτότητας said...

ευχαριστούμε :)))