31/08/2008

'Κλείνω κι έρχομαι'


Είναι μυστήριο το πως ταιριάζουν ή δεν ταιριάζουν οι άνθρωποι. Ειδικά όταν πρόκειται για ερωτικές σχέσεις.

Προσωπικά είμαι εύκολος άνθρωπος -πιστεύω. Σαν την κοκα-κόλα που πάει με όλα. Αυτό, για μένα, δεν είναι καλό. Γιατί κάνω πολλές υποχωρήσεις. Δέχομαι τους άλλους με τα καλά τους και τα κακά τους και γίνομαι χαλί να με πατήσουν

Γι αυτό και χαίρομαι που έχω γνωρίσει τις δύο κολλητές μου στην Αγγλία. Και τον Άγγελο μου. Με αυτά τα άτομα δεν χρειάζεται καμία προσπάθεια. Επικοινωνούμε και ταιριάζουμε. 

Its a two-way thing. 

Με συγκινούνε. Για παράδειγμα, όταν είχα αρρωστήσει ενώ πάλευα με ένα deadline και οι δύο φίλες μου με νοιάστηκαν. Μου έφερναν  ό,τι χρειαζόμουν και μου μαγείρευαν. Χωρίς να ζητήσω τίποτα. Σήμερα το πρωί ο Άγγελος μου έβαλε ξυπνητήρι νωρίς, ενώ είχε αργήσει να κοιμηθεί ψες, για να με ξυπνήσει όπως του είχα ζητήσει. Με πήρε τηλέφωνο και μετά ξανακοιμήθηκε. How sweet!

Η φιλία με τις με τις δύο κολλητές μου έχει δοκιμαστεί κι έχει δυναμώσει. Κι όσο γνωρίζω τον Άγγελο μου τόσο πιο πολύ τον ερωτεύομαι. Δεν περίμενα ποτέ πως θα υπήρχε ένας άντρας με τον οποίο να ταιριάζουμε τόσο. Κι ας διαφωνούνε μ' αυτό οι αστρολόγοι. 

Τον αγαπάω πολύ. 


Αύριο.

[EDIT] τελικά δεν ξανακοιμήθηκε...

No comments: