26/08/2008

'Productive Procrastination'

Να εξηγήσω την έννοια (δεν την έχω πατεντάρει ακόμη):

Productive procrastination= όταν έχεις να κάνεις μια δουλειά που βαριέσαι, αλλά εσύ κάνεις κάτι άλλο, που μπορεί μεν να είναι χρήσιμο, αλλά δεν επείγει.

Για παράδειγμα, πριν κάθε εξεταστική περίοδο καθάριζα το δωμάτιο μου, έπλενα τα πάντα και δοκίμαζα καινούργιες συνταγές μαγειρικής. Γιατί ήθελα να καθυστερήσω την έναρξη του διαβάσματος.

Αυτή η έννοια έχει διάφορες βαθμίδες, ανάλογα με το πόσο ''productive'' είναι αυτό που κάνεις στη θέση μιας άλλης δουλειάς. Δηλαδή, το καθάρισμα του δωματίου πριν την εξεταστική περίοδο είναι κάτι που θα έπρεπε να γίνει σε κάποια φάση, άρα ανήκει στην ανώτατη βαθμίδα. Το πάθος με την μαγειρική όμως ανήκει στην κατώτατη βαθμίδα, γιατί θα μπορούσα να φάω κάτι γρήγορο/έτοιμο. 

7.30 το βράδυ κι εγώ έχω κάτι να κάνω, κάτι που αναβάλλω όλη μέρα (με τη δικαιολογία του productive procrastination). Τώρα μου τελείωσαν οι δικαιολογίες που ανήκουν σε όλες βαθμίδες. Η τελευταία ήταν το διάβασμα διάφορων εφημεριδών. 

Και τώρα πέφτω στο σκέττο procrastination: θέλω να βρω κάποιον που να βαριέται εξίσου με μένα για να συζητήσουμε το φλέγον θέμα της Γεωργίας! Βγήκε η Ρωσσία και είπε πως αναγνωρίζει ως ανεξάρτητες τις δύο περιοχές, αλλά η διεθνής κοινότητα καταδίκασε αυτή την ενέργεια. Και ποιά ακριβώς η διαφορά του Κόσσοβου με την Οσσετία και την Αμπχαζία(*); Ε; 

(*) ευχαριστώ Χουλκ!


5 comments:

Anonymous said...

Καλά, τι μου θύμισες τώρα!
Οταν ήμουν στη σχολή, στις εξεταστικές, με έπιανε αυτό-το-πώς-το-είπες μόνο που ποτέ μα ποτέ δεν ήταν productive.
Είπαμε να αναβάλλουμε, όχι και να ψοφήσουμε κιόλας.
Συνήθως, έπεφτε "τυχαία" το μάτι μου στη βιβλιοθήκη, σε κάποιο λογοτεχνικό βιβλίο, και θυμόμουν ένα κομμάτι του και γινόταν ΑΜΕΣΗ και ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ανάγκη να το βρω, να το ξαναδιαβάσω... ε! και ξεφυλλίζοντας, ψάχνοντας το κομμάτι, κατέληγα να διαβάσω όλο το βιβλίο. Μετά; Φυσικά Πανικός!!!
...
Αμπχαζία λέγεται, αλλά έπειδή πρέπει να φύγω για τη δουλειά και έχω ήδη αργήσει, αφήνω τη συζήτηση για άλη στιγμή.
Φιλιά

Sophia Kollia said...

Είναι μεσημέρι και μάλλον άργησα για παρέα. αλλά καμιά διαφορά δεν έχει.
Απλά το Κόσοβο είναι μοχλός επιρροής της Αμερικής και τώρα οι Ρώσσοι παίρνουν το αίμα τους πίσω, κάνοντας δικό τους μοχλό την Οσετία. Το θέμα είναι ότι αλλάζουν τα σύνορα και κατά την φτωχική μου γνώμη είναι η αρχή για τον 3 παγκόσμιο. Το χρήμα αλλάζει χέρια, η Ασία γίνεται πλουσιότερη, ο θρησκευτικός φονταμεταλισμός φουντώνει, το νερό λιγοστεύει, ο κόσμος είναι απαθής στις αλλαγές. Προλαβαίνουμε δεν προλαβαίνουμε να τελειώσουμε κάτι δουλειές που έχουμε!
καλημέρα, στην έκανα την μέρα....ρόιδο!

Adamantia said...

Η μονη διαφορα ειναι οτι το Κοσοβο ειναι διπλα μας ενω η Οσετια λιγο μακρια. Οπου τον παιρνει τον καθενα κανει ακριβως το ιδιο για το οποιο κατηγορουσε τον αλλον!

She said...

Τι εκπληκτική διαπίστωση αυτό το productive something :P
Το κάνω και εγώ και έχω και εξεταστική-ξεσκιστικη. Με τσάκωσα!
Συγγνωμη που δεν μπορώ να συζητησουμε το φλέγον θέμα της Γεωργίας, γιατί αγχώθηκα ξαφνικα! :Ρ

Κρίση Ταυτότητας said...

Χουλκ, φαίνεται πως όλοι έχουμε τέτοια βιώματα! :)
Ελπίζω να μην άργησες στη δουλειά σήμερα...

Σοφία, πάντα η παρέα είναι ευπρόσδεκτη :)
Σωστά αυτά που λες, να προσθέσω πως σύμφωνα με κάποιες θεωρίες αυτός θα είναι ο 5ος Παγκόσμιος Πόλεμος: Ο Τρίτος ήταν ο Ψυχρός και ο Τέταρτος είναι η ισλαμική τρομοκρατία.

Αδαμαντία καλωσόρισες! Αυτό με ενοχλεί και μένα, που η Δύση προσπαθεί φτιάξει κανόνες μόνο για τον εαυτό της! Το 'tu quoque' όποτε θέλει η Δύση ισχυεί;

She, καλώς σε βρήκαμε! Καλά διαβάσματα και καλές επιτυχίες! (productive procrastination is part of the process :-P)

Όσο για μένα, σήμερα στρώθηκα για τα καλά (επιτέλους!)...