16/08/2008

Άγνωστες χώρες


Τα Ηνωμένα Έθνη αναγνωρίζουν συνολικά 192 κράτη.

Εκ των οποίων:

-Antigua and Barbuda
-Belize
-Benin
-Burkina Faso
-Comoros
-Gambia
-Kiribati
-Kyrgyztan
-Nauru
-Palau
-Saint Kitts and Nevis
-Samoa
-Suriname
-Swaziland
-Togo
-Tonga
-Trinidad and Tobago
-Tuvalu
-Vanuatu

Πειράζει που δεν είχα ξανακούσει τα ονόματα αυτών των κρατών;

Πειράζει που δεν ξέρω που βρίσκονται στον χάρτη; 

[EDIT] 

Μέχρι στιγμής το Κόσσοβο έχει αναγνωριστεί από 45 κράτη-μέλη των Η.Ε. 

Εδώ θα βρείτε άρθρο της Wikipedia της σχετικά με τη United Nations list of Non-Self Governing Territories. 

10 comments:

Sophia Kollia said...

Τι να κάνουμε? Κάθε τόσο μπαίνει και μία άλλη. Η πιο πρόσφατη π[ρέπει να είναι το Κόσοβο.
καληνύχτα

Κρίση Ταυτότητας said...

Σοφία μου, σου έχω απαντήσει στο ποστ, ελπίζω το λινγκ να σε ενδιαφέρει!

καληνύκτα :)

Anonymous said...

Πειράζει που ούτε εγώ γνωρίζω αυτές τις χώρες????;p

Aspa said...

Χαιρετώ κι εγώ, πρώτη φορά που έρχομαι στο blog σου. Σήμερα διάβαζα τη λίστα μεταλλίων των Ολυμπιακών Αγώνων και έβλεπα ότι το Τόγκο (που κι εγώ πρώτη φορά το άκουγα) έχει κερδίσει χάλκινο μετάλλιο (αν θυμάμαι καλά στο Κανόε/Καγιάκ). Στο μεταξύ εμείς, είμαστε ακόμα στα 0! Ελπίζω σύντομα να αλλάξουν τα πράγματα γιατί θα μου στοιχίσει!

Diasporos said...

Γεια σου Κρίση.

Έχει μέρες να σε επισκεφτώ γιατί όποτε έρκουμουν ήταν ακόμα το ππόστ για την Chanel που να μείνη μαύρον,χαίρομαι που επέστρεψες στο γράψιμον σου, αν και σε ξέρω πολύ μα πολύ λλίγο εκατάλαβα ότι σε μμιαν σπηλλιάν εκρύφτηκες....

Σχετικά με τες χώρες, πολλές θα τες έξερες πιο αν εζούσες αμερικήν, γιατί εν ωραία vacation spots όπως την belize, Antigua, St. Kitts Trinidad, Tobago---εν ονόματα καθημερινά για τζιηντην πλευράν της γής. Η Gambia εν γεμάτη όμορφους ανθρώπους, ψηλούς και γελαστούς, είχα μιαν Αγάπην κάποτε, στο Kyrgystan έχουν σπουδαίαν μουσικήν, στη Samoa εν κοντοί τζιαι έσιη δάση πολλά.

Κρίση Ταυτότητας said...

Rose18, εγώ ψηφίζω πως δεν πειράζει, μάθαμε τώρα! :Ρ

Άσπα, καλώς όρισες, ελπίζω να σε ξαναδούμε! Κι εγώ περιμένω κανένα μετάλιο, άντε να δούμε!

Διάσπορε, καλώς σε (ξανα)βρήκαμε! Υπόσχομαι να επιστρέψω στο 'κανονικό' μου γράψιμο σύντομα! Ευχαριστώ πολύ και για τις πληροφορίες, μόλις βρω χρόνο θα κάνω μια μικρή έρευνα για αυτές τις χώρες και ελπίζω να ταξιδέψω προς αυτές μια μέρα!

Σοφία said...

Γι' αυτό παρακολουθούν τις τελετές έναρξης των Ολυμπιακών, για να ενημερώνονται :-p

Κρίση Ταυτότητας said...

σωστό :)

Anonymous said...

axx!
ponemeni istoria ta un!
anagnorizun kratoi,
mbazun irineftikes dinamis se kratoi,
ke eniote katastrefun kratoi...
exun kiros, e?

maria t.

Κρίση Ταυτότητας said...

το 'χουν, το 'χουν :Ρ