20/06/2008

Blair's Wars



Είναι αδύνατον να μπω σε βιβλιοπωλείο και να μην αγοράσω κάτι. Ειδικά όταν τα βιβλία βρίσκονται σε προσφορά.

Κι όταν βλέπω το Blair's Wars (John Kampfner, Free Press, 2003) σε προσφορά, έχοντας διαβάσει αυτό το άρθρο σήμερα το πρωί, ε, δεν γίνεται να αντισταθώ!




'Ωστε, 'the oil giants return to Iraq', ε;
Γιατί πότε φύγανε οι κάθε oil giants από το Ιράκ; 
'Oil for food program'. 
'CPA'. 
Αυτές οι δύο λεξούλες λένε πολλά νομίζω. 

Ανυπομονώ να διαβάσω το βιβλίο, να μάθω κι άλλα! 

Έκανα ένα google search για κριτικές του βιβλίου και έπεσα πάνω σ' αυτό το κείμενο. Εξαιρετικά ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου... Και αυτό το book review. Κάτι μου λέει πως θα μου αρέσει το βιβλίο...

2 comments:

SparksScribbler said...

Α, αυτό με τα βιβλιοπωλεία έχω το κι εγώ! Δεν υπάρχει περίπτωση να βγω χωρίς βιβλίο. Καμία μα καμία όμως...
Κι αυτό που αγόρασες όντως φαίνεται ενδιαφέρον. Αν διάβαζα το είδος, θα ήταν μέσα στις επιλογές μου... Αλλά γενικά, προτιμώ το fiction.

Κρίση Ταυτότητας said...

κι εσύ ε;
βιβλία power!!! (χεχε)