18/06/2008

Κούρεψα την κουβέρτα!

Δηλαδή έκοψα τα μαλλιά μου. 


Bye bye Parthenopi look, welcome 40's siren look (στο κοντό)!


Κάθε βράδυ βλέπω ποδόσφαιρο κι ανέβηκαν τα επίπεδα τετοστερόνης μου. Για να μην καταλήξω νταλικιέρης πήρα την μεγάλη απόφαση να προσθέσω μια πινελιά θηλυκότητας στην εμφάνιση μου.

Μία ώρα να με κουρέψει και μισή να με κτενίσει. I felt like a million dollars! Ο κομμωτής με έκανε να νιώσω σαν την αγαπημένη του κούκλα, έδειχνε να απολαμβάνει την όλη διαδικασία. Μου έκανε τα κοπλιμέντα μου, άνοιξε συζήτηση, μου έδειξε πως να τα κτενίζω. Συνήθως βαριέμαι θανάσιμα στα κομμωτήρια, αλλά αυτή τη φορά απόλαυσα κάθε δευτερόλεπτο. Ακόμη νιώθω λες και έκανα σπα όλη μέρα. 

Μετά το κούρεμα (και χτένισμα), ένιωσα μια τρελλή επιθυμία να φορέσω τακκούνια και φούστα. Να βαφτώ. Να τονίσω τα μάτια μου, να βάλω ψεύτικες βλεφαρίδες και κόκκινο κραγιόν. Να γίνω μια μοιραία γυναίκα! (δηλαδή να γίνω κάποια άλλη)

Θέλω να βλέπω τα μαλλιά μου στον καθρέφτη όλη μέρα!


11 comments:

Anonymous said...

με γεια!

οι αλλαγές εν χάνουν.

Απλά....πρέπει να βρεις το τέλειο κόψιμο που να μεν θέλει πολλή περιποίηση γιατί άλλην έννοια εν είχα να το σάζω που το ξημέρωμα.

μοιραία γυναίκα εεε? με γυαλιά rayban (τζείντα "old fashioned", not the aviators)?

Κρίση Ταυτότητας said...

ευχαριστώ Ρόαμ!
Ο κομμωτής υποσχέθηκε οτι εν θέλει πολλή περιποιήση. Θα δούμε...

Εν γεγονός οτι τζιαι τα καινούργια μου γυαλιά είναι 'old-fashioned' Moschino, αλλά μοιραία γυναίκα (αλα Femme Fatale- Eurovision) δεν θα γίνω ποτέ!

Unknown said...

Πόσο δίκαιο έχεις! Κάθε φορά που κάμνω κάτι καινούριο με τα μαλλιά μου κάθε 5 λεπτά τσουπ μπροστα που τον καθρέφτη! Εζηλεψα τωρά...

Σοφία said...

Μεγειά! Τρελαίνομαι για κομμωτικές αλλαγές!! Φωτογραφία θα μας δείξεις;

entelech1a said...

Kαλη ιδεα η φωτο.Ατε βαλε μια να ξερουμε για τι πραμα μιλουμε..
Το καλο ειναι οτι σου αρεσκει εσενα..αρα εκπεμπεις κατι ομορφο.

Κρίση Ταυτότητας said...

Τσαρτελλούι, παθαίνεις το τζι εσύ;

Σοφία, Εντελέχεια, κρίμα, δεν έβγαλα καμιά όταν ήμουν ακόμη κτενισμένη... Θα δω τι θα κάνω...

Anonymous said...

Πεθανίσκω τζαι εγώ για αλλαγές πάστα μαλλιά μου...Νιώθω ανανεωμένη τζαι απολαμβάνω το! :)

Κρίση Ταυτότητας said...

τριανταφυλλένια, με νιώθεις ε;
Εν έχουν λάθος!!!

Anonymous said...

Αχ. Οφείλω να ομολογήσω πως κ γω σήμερα περνώντας που ένα κομμωτήριο ήμουν στο τσακ να μπω μέσα κ να τους πω να κάμουν όοοοτι θέλουν πάνω στα μαλλιά μου, φτάνει να αλλάξουν κ να φανεί :) Τελευταία στιγμή άρκεψε να διαμαρτύρεται η κοιλιά μου κ εντράπηκα να πάω κ να γουργουρίζει, οπόταν το κούρεμα αναβλήθηκε.
Να ρωτήσω, είπες του πώς τα ήθελες κ επέτυχε τα ή έδωσες του την ελευθερία να κάμει ότι θέλει κ εμεγαλούργησε?? :P

Κρίση Ταυτότητας said...

γιατρίνα μου καλή, και εγώ έτσι είχα πάρει την απόφαση! Περνούσα μπροστά από ένα κομμωτήριο, έκανα την ίδια σκέψη, μπήκα μέσα κι έκλεισα ραντεβού για την επόμενη μέρα!

Πριν πάω στο ραντεβού είχα ψάξει στο ιντερνετ για να βρω ιδέες για κουρέματα. Βρήκα 2-3 ιδεές, τις οποίες συζήτησα με τον κομμωτή. Μου είπε κι εκείνος την άποψη του και τελικά καταλήξαμε σ' εκείνο που μου πρότεινε.

Νομίζω πως η επιτυχία του κουρέματος οφείλεται στις δεξιότητες του κομμωτή (βεβαίως βεβαίως), αλλά και στο γεγονός οτι έκατσα και του εξήγησα πως περιποιούμαι τα μαλλιά μου συνήθως, πως τα κτενίζω και πόσο χρόνο τους αφιερώνω. Του τόνισα ειδικά πως θέλω κάτι manageable and diverse. (βλ Ρόαμ ποιο πάνω)

Et voila! :)

Sike said...

μάνα μου ρεεεεε, με γειααα!! :)))

αρέσκουν μου τζιαι μένα οι κομμωτικές αλλαγές, αλλά κωλώνω να τους αφήνω να κάμνουν ότι θέλουν... γιατί εν ούλλοι με τα απωθημένα τζιαι καταλήγω εγώ όπως το στρουθί....

αλλά εμπνέυστηκα τωρά, θα πάω να τα (ξε)βάψω