14/06/2008

Ακόμη ένα Σάββατο...



Σήμερα ο Ντάρλινγκ κι εγώ ξυπνήσαμε αργά (κλασσικά). Χουζουρέψαμε στο κρεβάτι, συζητήσαμε το θέμα των Σκοπίων, από κει περάσαμε στα χαρακτηριστικά των λαών των Βαλκανίων, αναλύσαμε τα όνειρα που είδε ο Ντάρλινγκ -και κάπου εκεί συνειδητοποιώ πως βγήκε ήλιος!!!

Πετάγομαι από το κρεβάτι και πάω να φτιάξω καφέ. Ο Ντάρλινγκ θέλει να παίξουμε σκάκι πριν πιούμε καφέ. Σκάκι πριν τον καφέ; Δεν γίνεται! Φτιάχνω δύο παγωμένα φραπεδάκια όλο γάλα (ένεκα καιρού), ανοίγουμε τις κουρτίνες, πίνουμε τα φραπεδάκια βλέποντας την θέα -μες την ευτυχία-, αποφασίζουμε που να κρεμάσουμε τα ταπισερί που είχα πάρει.

Και αφού ήπιαμε τα φραπεδάκια μας, είπαμε να παίξουμε σκάκι... Εμμμ... Γκούχου γκούχου -πάλι νίκησε... Αμάν πια! Ξέρει κανείς κανένα κόλπο; Καμιά στρατηγική; Κανένα τιπ; Βοήθεια πλιιιιιιζζζζ! Ντροπή μου! 

Είπα κάτι δικαιολογίες πως φταίει ο διαφορετικός τρόπος σκέψης λόγω δουλειάς (και καλά), πως δεν πρέπει να κουράζω υπερβολικά τον εγκέφαλο μου που καίγεται κάθε μέρα (και καλά), πως ακόμη μαθαίνω σκάκι (και καλά) κτλ...

Ένιγουεη. 

Συνεχίσαμε την μέρα μας μες την τρελλή χαρά, μέχρι που έφυγε ο Ντάρλινγκ. Θα λείψει ένα βράδυ. Έφυγε ο Ντάρλινγκ, έφυγε κι ο ήλιος. Μπορεί παρακαλώ αυτός ο καιρός να αποφασίσει τί θα κάνει; Μια καλοκαίρι, μια χειμώνας...

Διάβασα στις εφημερίδες πως η Ιρλανδία απέρριψε την Lisbon Treaty. Και πως την επόμενη βδομάδα the Parliament (εδώ στο ΗΒ) θα την περάσει σε νομοσχέδιο. Δηλαδή τώρα πρέπει να κάτσω να διαβάσω και αυτήν την Συνθήκη; Αμάν πια! Βέβαια κανείς δεν με αναγκάζει να την διαβάσω αλλά αυτή τη στιγμή δεν βρίσκομαι στα καλύτερα μου

Έχω πολλές δουλειές να κάνω, αλλά βαριέμαι κι απλά περιμένω να αρχίσει ο αγώνας της Ελλάδας (Euro).

 

6 comments:

Sophia Kollia said...

Καλά μου ακούγονται όλα.Παίζεις και σκάκι, μπράβο. Εγώ τα βαριέμαι, και όταν λέμε βαριέμαι, εννοώ ΒΑΡΙΕΜΑΙ όλα τα παιχνίδια.Χαρτιά, τάβλι, σκάκι, επιτραπέζια, τα πάντα.Ευτυχώς ούτε του άντρα μου του αρέσουν και ησυχάσαμε! Καλά κάνανε οι Ιρλανδοί, και μείς πρέπει ,αλλά βάσει συντάγματος πρέπει πρώτα να ψγφιστεί ο νόμος για να γίνει δημοψήφισμα,ενώ στην Ιρλανδία γίνεται πρίν γίνει νόμος. Και στα Σκόπια , τώρα λένε ότι υπάρχει ησυχία, εγώ νομίζω ότι οι Αλβανοί οργανώνουν αντάρτικο..Θα δούμε...
Για να δούμε τον αγώνα σε λίγο, τι πίκρα θα φάμε πάλι...

Κρίση Ταυτότητας said...

Σοφία μου, ούτε κι εγώ τα πάω καλά με τα παιχνίδια. Σκάκι μόνο, αν και στο σχολείο μου άρεσε η μονόπολη και το twister.
Εδώ ο Μπράουν είπε πως δεν χρειάζεται δημοψήφισμα γιατί έχουν εξασφαλίσει τα red lines και η καινούργια συνθήκη πόρρω απέχει από Σύνταγμα.
Όσο για τα Σκόπια και τον αγώνα... είδωμεν!

Μαριλένα said...

μόνη σου. εξασκήσου μονη σου και διάβαζε παρτίδες φουλ (εκτός απο διασκεδαστικό ειναι και άκρως ενδιαφέρον!)

μεγαλωνοντας μ' εναν αδερφό μανιώδη σκακιστή και παντρεμένη μ' έναν άλλο, όχι τοσο μανιώδη, αλλά οπωσδήποτε λάτρη του ζατρικίου, σε καταλαβαίνω απόλυτα.

εγω, ομολογώ πως ήμουν απλώς μια μετριότητα :)))

Κρίση Ταυτότητας said...

κι εγώ μια μετριότητα είμαι, γι αυτό ζητώ συμβουλές...
επειδή είμαι και άσχετη, τις παρτίδες φουλ πού τις βρίσκουμε; (κοκκίνησα)

Μαριλένα said...

βρε διάβαζε "φουλ" εννοω, όχι παρτίδες φουλ :))
εμ, όπως τό 'γραψα κι εγώ..

λοιπον υπάρχει ένα βιβλίο, γραμμένο από έναν σκακιστή έξοχο και το οποίο ονομάζεται "η τέχνη του Ματ". ο συγγραφέας λεγεται Βανδώρος.

μετά, μπορείς να προχωρήσεις σε προχωρημένα βιβλία ξένων σκακιστών, τα οποια αναλύουν τις παρτίδες τους.
στηνεις τα πιονια και επαναλαμβάνεις τις παρτίδες.
θα σου αρεσει πολύ νομιζω :))

ξεκινα απο τον Δημήτρη, που το βιβλιο του αφορά παικτες που δεν κατέχουν και τοσο το σκάκι, να μπεις στη νοοτροπια του σκακιστή, να δεις τη σκέψη του και συνεχίζεις με τα άλλα :))

Κρίση Ταυτότητας said...

μερσί μποκού!!! θα ψάξω να βρω το βιβλίο, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον! :)