23/06/2008

Ξέσπασμα

Ξυπνάω το πρωί χαρούμενη. Πίνω καφέ, ρίχνω μια ματιά στον χθεσινό Observer, ακούω Amy Winehouse, διαβάζω τα μπλογκς που επισκέπτομαι συνήθως, φτιάχνω το πρόγραμμα της ημέρας. Σε λίγο θα διαβάσω τα μέηλς μου και τις σημερινές εφημερίδες. Μια ρουτίνα που χαλαρώνει, με κάνει ευτυχισμένη. Απλά πράγματα. 

Τα μπλογκς που διάβασα όμως μου έχουν φέρει μια μελαγχολία. Θυμάμαι τα δικά μου καλοκαίρια, τις τρέλλες μου, τους έρωτες μου, τα υπαρξιακά μου, τις σκέψεις μου, τις προβλέψεις μου, τους προβληματισμούς μου. Θυμάμαι παραλίες, βόλτες, καφέδες και σκότωμα της ώρας. Καλοκαίρια με ένταση, με δράση. 

Και ανασφάλειες. Πολλές ανασφάλειες. 

Αυτό το καλοκαίρι εγώ θα είμαι σε μια κρύα χώρα, θα διασκεδάζω με την ρουτίνα μου και θα ονειρεύομαι ταξίδια. Θα αγχώνομαι για την ποιότητα της δουλειάς μου, το ατελείωτο to-do-list και τα deadlines. Τα βράδυα θα τα περνώ στο σπίτι με τον Ντάρλινγκ. Με τις φίλες μου θα συζητάμε για βιβλία και επικαιρότητα. 

Αλλά δεν θα έχω καμία ανασφάλεια. Είμαι εντάξει με τον εαυτό μου. Δεν έχω να λύσω κανένα υπαρξιακό. Ανυσηχώ μόνο για την υγεία μου και την υγεία των ανθρώπων γύρω μου. 

Αυτήν την νιρβάνα δεν την ανταλλάζω με κανένα προηγούμενο καλοκαίρι.

I say it out loud, I am boring and I am proud!

13 comments:

Adamantia said...

Κι εγω ετσι ακριβως αισθανομαι..καμια φορα βαριεμαι την ρουτινα της καθημερινοτητας μου αλλα οταν ανατρεπεται (ακομα και για καλο λογο) την νοσταλγω..
Καλη σου μερα!

Anonymous said...

εεε τζαι μεις κάποτε εν να μείνουμε αγγλία...προσαρμοζόμαστε ανάλογα με το περιβάλλον ;-)

UrbanTulip said...

άμα περνάς καλά γιατί να έχει σημασία του που θα είσαι;
να περνάς σουπερ και να μην σε νοιάζει ( σε ζηλεύω λίγο)

Unknown said...

Im boring and im proud! Χαχαχαχα!!
Να περνάς καλά, αυτό έχει σημασία και όχι το πώς το καταφέρνεις

Anonymous said...

Είπες για υπαρξιακά,σκέψεις,προβληματισμούς,ανασφάλιες..Τελικά όλοι περνούμε τα ίδια σε κάποια φάση..
Εν πειράζει αν θα μείνεις Αγγλία,εξάλλου όπως είπες θα είσαι με τον Ντάρλινγκ σου...:)

entelech1a said...

Καλα να περνας λοιπον με τον ανθρωπο σου..Τωρα το που βρισκεσαι δεν εχει καμια σημασια.

Anonymous said...

Boredom can be good for you, try loneliness too...

Κρίση Ταυτότητας said...

Καλώς όρισες Αδαμαντία! χαίρομαι που υπάρχει κατανόηση.

Ρόαμ, τουλίπα, τσαπτελλούι, τριανταφυλλένια, εντελέχεια, ευχαριστώ για τα σχόλια. Αυτό είναι το τρίτο καλοκαίρι που περνώ στην Αγγλία (το δεύτερο με τον Ντάρλινγκ) και σοβαρά περνώ καλά! :)

Ανώνυμε, πραγματικά η βαρεμάρα μπορεί να οδηγήσει σε καλά πράγματα (συνήθως όταν βαριέμαι κάνω κάτι δημιουργικό). Αλλά όσον αφορά την μοναξιά... φτου φτου φτου, μακρυά απ' εδώ! (είχαμε παραγνωριστεί με την μοναξιά, αλλά τώρα είμαστε τσακωμένες).

SparksScribbler said...

Boring's never bad! Καλό British Summer!!!

Sophia Kollia said...

Κρίση, όλα εντάξει είναι ..ούτε εγώ έχω κανένα υπαρξιακό.τα έλυσα όλα πολλά χρόνια πρίν.Δόξα τω Θεό.Εμένα μου αρέσει να ασχολούμαι με το τι γίνεται στον Κόσμο και με δουλειές. Δεν εννοώ του σπιτιού αν και τις κάνω με χαρά αν δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω. Και νά έχω πάλι τις κάνω, αλλά όχι με πολύ χαρά!!Επομένως καλά πάμε, και υγεία πάνω από όλα, με τον darling αγάπη, και ένα πιτσιρίκι αύριο μεθαύριο...ακόμα καλύτερα!

Κρίση Ταυτότητας said...

Ευχαριστώ Queen_Elisabeth! Καλό (κυπριακό) καλοκαίρι και σε σένα!

Σοφάκι, same here! ευχαριστώ για την κατανόηση και τις ευχές!

Σοφία said...

Πολύ σωστή η λογική σου! Σου εύχομαι ένα τέλειο καλοκαίρι χωρίς καθόλου προβλήματα κι ας είναι όσο βαρετό θέλει :-)

Κρίση Ταυτότητας said...

ευχαριστώ κι ανταποδίδω τις ευχές! :)