30/06/2008

Ένας προσωπικός ορισμός


Για μένα, 'σύγχρονη γυναίκα' σημαίνει:

-να μην παλεύω για ισότητα, εννοείται οτι υπάρχει
-γι αυτό να παλεύω για την 'ανωτερότητα'
-να μου αρέσει να διαλύω το 'old boys network' αλλά να μου αρέσουν και οι δουλειές του σπιτιού
-να ξέρω να φτιάχνω τα υδραυλικά αλλά και το τέλειο παστίτσιο
-να παρακολουθώ ποδόσφαιρο, αλλά και τις τάσεις της μόδας
-να προσαρμόζομαι στον χωρόχρονο με προσωπικό στυλ
-να ξέρω να φλερτάρω αλλά και να έχω ηθική
-να αντέχω χωρίς ανέσεις, αλλά και με υπερβολικές ανέσεις
-να περνώ καλά και μόνη, και με παρέα, και με σύντροφο
-να έχω όνειρα αλλά και αυτογνωσία
-να ξέρω ποια είμαι, τα αρνητικά μου και τα θετικά μου, και να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου
-να εκτιμώ την γυναικεία μου φύση και να την διαχειρίζομαι σωστά
-να συνδιάζω εμφάνιση και μυαλό

-και τέλος: όχι φεμινίστριες τις πρώτης [edit: δεύτερης] γενιάς, δεν θα κάψω το σουτιέν μου! 

7 comments:

Anonymous said...

Τουτο που λες για το σουτιέν, αφορά τις φεμινίστριες της δεύτερης γενιάς. Τζαι στην πραγματικότητα εν ένας μύθος, εν υπήρξε που φεμινίστριες κάψιμο σουτιέν.

Sike said...

ωραία, i like!

Κρίση Ταυτότητας said...

Μαριλένα, καλώς όρισες και ευχαριστώ για την διόρθωση
(το κάψιμο σουτιέν χρησιμοποιείται στο κείμενο ως σύμβολο)

Sike, χαίρομαι :)
(έλα οι 'φεμινίστριες΄τις τέταρτης γενιάς!)

(σημείωση για να μην μπρεδευόμαστε:
ο φεμινισμός τρεις γενιές έχει και εγώ δεν συμφωνώ με καμία)

Anonymous said...

Ευχαριστώ :)
Ο φεμινισμός της πρώτης γενιάς έχει προσφέρει αρκετά στη δυτική γυναίκα. Δικαιώματα που σήμερα είναι πλέον δεδομένα. Με το να λαλείς ότι δε συμφωνείς μαζί του, τουλάχιστον, αντιφάσκεις μερη του κειμένου σου. Ο φεμινισμός εννεν δόγμα που έχει κάποιες απόψεις τζαι τούτες ένει, χωρίς περιθώριο για κριτική τζαι αλλαγή.

Ανώνυμε/μη, σπουδαίο επιχείρημα πάντως!

Κρίση Ταυτότητας said...

Μαριλένα, μπερδευτήκαμε τελικα...
Φυσικά και ο φεμινισμός έχει βοηθήσει τη γυναίκα στον δυτικό κόσμο (εξ ου και το πρώτο σημείο στο ποστ), απλά έχει πετύχει τόσα πολλά που είναι πλέον άκαιρος!
Όσο δε για τη νεότερη γενιά, το έχουνε πάει σε άλλα άκρα.
Γι αυτό και δεν συμφωνώ με τις αρχές καμίας γενιάς φεμινισμού (πλέον).

Με εξαίρεση τις μουσουλμάνες φεμινίστριες, που είναι άλλου παπά ευαγγέλιο (και κυριολεκτικά).

Καλά, ό,τι κι αν λένε πως ο φεμινισμός σαν κλάδος σπουδών πεθαίνει, αυτός εκεί. Έχεις ακούσει για την τάση του anti- anti- feminism; Μιλάμε είναι Η κριτική και Η αλλαγή!

Sophia Kollia said...

I couldn't agree more!!
Αλλά όχι μόνο εδώ που μένω αλλά παντού ακόμα χειρότερα η γυναίκες πρέπει να αγωνίζονται για τα στοιχειώδη δικαιώματα. Στο Λονδίνο έπαθα πλάκα με αυτά που είδα!!

Κρίση Ταυτότητας said...

Καλημέρα Σοφία!
Θα μπορούσες σε παρακαλώ να αναφέρεις μερικά παραδείγματα για το Λονδίνο;