25/06/2008

Βοήθεια!


Εδώ και τρεις μέρες είμαι 'καθαρή'. 

Πρότζεκτ 'κάπνισμα τέλος' πάει καλά από αυτήν την άποψη. 

Αλλά πόσο θα ήθελα ένα τσιγάρο... Δεν μου λείπει η νικοτίνη, οπότε τσίχλες/παστίλιες και λοιπά βοηθήματα δεν με βοηθούν.

Παρουσιάζω σύνδρομο στέρησης ρουτίνας. Ναι, είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα! Ενδεικτικά σας λέω πως στις διακοπές ξεχνάω να καπνίσω, κι ούτε μου λείπει. 

Όσο είμαι απασχολημένη δεν το σκέφτομαι. Όταν κάνω διάλειμα/πίνω τον πρώτο καφέ/μετά το lunch, θέλω να καπνίσω. Καθαρά λόγω συνήθειας.

Ούτε νεύρα έχω, ούτε πονοκεφάλους, ούτε κανένα άλλο (σωματικό) σύμπτωμα στέρησης. Αλλά νιώθω πως 'κάτι λείπει'. 

Μέχρι τώρα δοκίμασα την μέθοδο κομπολόι (δεν συστήνεται σε κλειστούς/δημόσιους χώρους, ούτε και ξέρω να το 'παίζω'), την μέθοδο τσιμπολόγημα (η αγαπημένη μου αλλά πρέπει να σταματήσει), την μέθοδο καφέ (ακόμη και οι ντεκαφεϊνέ καφέδες έχουν 30% καφείνη) και την μέθοδο γλυκιά τσίχλα -αλλά χωρίς ζάχαρη (κατσίκα έγινα). 

Καμιά άλλη ιδέα; 

[ΥΓ. μέχρι να γράψω αυτό το ποστ μου έφυγε η επιθυμία για κάπνισμα. Μήπως το μπλόγγινγκ είναι μια μέθοδος αποτοξίνωσης;]

8 comments:

Sophia Kollia said...

Ελπίζω να τα καταφέρεις. Εγώ τελικά το μείωσα παρα πολύ, αλλά δεν το έχω κόψει τελείως,,συνήθεια...κακή.δυστυχώς....
καλό βράδυ

Κρίση Ταυτότητας said...

Ευχαριστώ! Έχω στεναχωρηθεί τώρα και ένα τσιγάρο θα το θελα. Αλλά σκέφτομαι πως δεν θα μου λύσει κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα θα μου δημιουργήσει άλλα. Και στο κάτω κάτω, τόσα γλυκά τζάμπα τα έφαγα; Χαμένη θα πάει η 'θυσία'; χεχε!

Γι αυτό και είπα να κάνω μια βόλτα σ' αυτή την γειτονιά.

Πάντως Σοφία μου, μόνο άμα το μειώσεις μπορείς να το κόψεις. Τί ένα τί κανένα; (με αυτή την λογική είχα πάρει την απόφαση να το κόψω).

Θες να βοηθήσει η μία την άλλη να το κόψουμε; Ή έστω, εσύ να το μειώσεις κι άλλο (αν θες, βέβαια) κι εγώ να το κόψω;

Anonymous said...

Ξέρεις πότε εν απόλαυση το τσιγάρο?Το πρωί με τον καφέ(τζαι γενικά οποιαδίποτε ώρα με καφέ), μετά το φαί,αχχ,τζαι με το ποτό...
Σκέφτομαι τούτα τα 3 τζαι γυρίζει μου που εν έχω τσιγάρο,είπα τζαι εγώ να το κόψω με το που ήρτα Κύπρο,αλλά εν τα καταφέρνω..Μακάρι να τα καταφερεις εσύ πάντως...

Κρίση Ταυτότητας said...

Αχ το πρωί με τον καφέ εν σκέττη απόλαυση! Εν το μόνο τσιγάρο που πραγματικά μου λείπει!
Έχω δίπλα μου τον καφέ και προσπαθώ να κρατηθώ να μεν καπνίσω!

Λέτε να ξεκινήσουμε μια ομάδα αλληλουποστήριξης στον αγώνα κατά του τσιγάρου;

Adamantia said...

Ψυχραιμια! Υπαρχει ενα καταπληκτικο βιβλιο του Allan Carr
The easy way to stop smoking (η καπως ετσι,θα το βρεις στο Amazon) κι οπως ειχα πει και στη Σοφια κανει θαυματα!

Sike said...

σας εύχομαι όλες καλά ξεμπερδέματα!

ένα σας λέω, σε καμιά σας δεν πάει το τσιγάρο... σκεφτείτε το λίγο, ένα κάτσαρο να ξεφυτρώνει από το στόμα σας και να κάνετε και πανηλίθιες γκριμάτσες στην "απόλαυση" επάνω!

επίσης, έshει σαν το οξυγόνο και το καθαρό αεράκι στα πνευμόνια μας; να σκέφτεστε ότι έπρεπε μέσα μας (αλλά και έξω μας) να μυρίζει ροδοπέταλα, όχι πίσσα κι άσφαλτο!!!

άντε με το καλό! με υγεία!

evlampia said...

ate re, en eukolo na kopseis to tsigaro,egw prepei na to ekopsa giro stes 10 fores :P

seriously, good luck, egw eimai sti fasi pou to exanarxisa eneka exetastikis kai ntertion, kai lew se kanena mina na to xanakopsw :P

ate ate en 8eleis tsigaro,en tellia malakia! skeftou ritides, maurous pneumones, athirosklirinsi, anapneustiki aneparkeia, aneurisma aortis, egkefalika, emfragmata, na sinexisw? exei k alla... :P

tsigaro kaneis?

Κρίση Ταυτότητας said...

σας ευχαριστώ όλες για την υποστήριξη, αλλά πρέπει να ομολογήσω οτι απέτυχα...

Χθες, στα πρόθυρα νευρικής κρίσης (βρήκα καιρό να κόψω το κάπνισμα) έκανα 3 τσιγάρα. Και σήμερα το πρωί ακόμη ένα.

Και φτου κι απ' την αρχή... (όχι δεν θα ξαναπνίσω!)