16/06/2008

Μια άντι-σταρ γεννιέται


Σήμερα το πρωί πρόσεξα μια ανακοίνωση στον δρόμο. Auditions for Skins!

Ζητούνται έξτρας αλλά και ηθοποιοί για κανονικούς ρόλους (νομίζω, δεν στάθηκα να την διαβάσω).

Να γίνω ηθοποιός σε dark soap opera? Φαντάζομαι την σκηνή όταν πάω για το audition.

Εμφανίζομαι με πατενταρισμένο υφάκι είμαι-alternative-ροκού-femme-fatale-αλλά-είμαι-και-too-cool-to-care (λέμε τώρα).

Ερώτηση: Ποιός είναι αγαπημένος σου χαρακτήρας από την σειρά;
Απάντηση: I am a history channel kind of girl, I don't watch dramas on tv

Ερώτηση: Πού οφείλεται η επιτυχία της σειράς κατά την άποψη σου;
Απάντηση: Στο γεγονός οτι υπάρχουν πολλοί αργόσχολοι wannabe-something

Ερώτηση: Γιατί ήρθες στο audition?
Απάντηση: Εγώ ροκ σταρ ήθελα να γίνω, αλλά είμαι παράφωνη και άτονη, οπότε είπα να δοκιμάσω τις υποκριτικές μου ικανότητες σε μια σειρά της οποίας οι χαρακτήρες νομίζουν πως ζουν σε ένα rock and roll world.

Ερώτηση: Ποιό ρόλο θα ήθελες να παίξεις;
Απάντηση: Εξαρτάται από τις ικανότητες της μακιγιέρ. Μπορώ να παίξω την έφηβη emo/ την bimbo/ την outsider, αλλά και την καθηγητρία παρθεναγωνείου/την σκύλλα/την εν-έσσιει-υπόθεση.

Ερώτηση: Γιατί πιστεύεις πως πρέπει να σε πάρουμε στην σειρά;
Απάντηση: Γιατί είμαι μια αντι-σταρ που θα πουλήσει εξώφυλλα με το όλο controversy που θα προκαλέσει. People will love to hate me!

Oh yeah!

6 comments:

Sophia Kollia said...

Can yoy please tell me what is Skin?

Κρίση Ταυτότητας said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Skins_(TV_series)

για πληροφορίες κοίταξε το λινγκ.
δεν έχω δει κανένα επεισόδειο της σειράς, αλλά έχω ακούσει πως αφορά τη ζωή κάποιων εφήβων (που τα φτιάχνουν με την καθηγήτρια, που μένουν έγκυοι και δεν ξέρουν τι να κάνουν, που νιώθουν πως ζουν στο περιυώριο- απλά καθημερινά πράγματα δηλαδή)

entelech1a said...

Εν εκαταλαβα..

Κρίση Ταυτότητας said...

εμ... τι ακριβώς;...

Anonymous said...

na paeis... ennoeitai!

Κρίση Ταυτότητας said...

λαλείς; Κι αν πιστέψουνε και με πάρουνε; Θα τους πω σόρρυ, εγώ ήρθα μόνο για τον χαβαλέ; Χμμ...