29/06/2008

Ακολουθεί απλήρωτη διαφήμιση.


Ακολουθώ νέο σχέδιο για το κόψιμο του καπνίσματος, το οποίο πάει καλά! (φτου φτου φτου!)

Επιτρέπω στον εαυτό μου ένα τσιγάρο honeyrose special την μέρα, υπολογίζω αυτό να κρατήσει μια βδομάδα, και μετά τέλος. 

Ναι, έχει απαίσια γεύση, γεγονός που με συμφέρει. 

Αν και δεν έχει νικοτίνη/καπνό εμένα με καλύπτει και καθόλου δεν μου λείπουν τα κανονικά τσιγάρα. 

Επίσης έπαθα πλάκα με το cigastop, αλλά δεν θα το δοκίμαζα. 

Έχετε υπόψη πως αυτή δεν είναι η μόνη μάρκα που κυκλοφορεί, απλά αυτή έτυχε να δοκιμάσω.

8 comments:

Sophia Kollia said...

ΦΤΟΥ σου να μη σε ματιάσω!! Μπράβο!!
καλή συνέχεια

Κρίση Ταυτότητας said...

μιλ μερσί! :)

UrbanTulip said...

Καλή συνέχεια λοιπόν
Έκοψα το τσιγάρο τον περασμένο Αύγουστο όταν ο έρωτάς μου , μου είπε οτι θα με αγαπάει πιο πολύ αν το κόψω. Και το έκανα στη στιγμή.
Ο έρωτας έφυγε και το τσιγάρο δεν επανήλθε.
(καλά μόνο άμα ακούω Τσανακλίδου)

Κρίση Ταυτότητας said...

καλύτερα, να μην επανέλθει τουλίπα μου!

(αυτό το 'αγαπαει' με όρους μου φαίνεται κάπως, αλλά δεν είναι της παρούσης, είναι;)

UrbanTulip said...

Δεν ήταν όρος, ήταν χαριτωμενιά. Τότε που ο έρωτας ήταν στα φόρτε του!

Κρίση Ταυτότητας said...

εντάξει τότε, δεν λέω τίποτα :Ρ

Anonymous said...

Άτε μακάρι να τα καταφέρεις :),κάμνουν δουλειά όμως??

Κρίση Ταυτότητας said...

ευχαριστώ! ναι, γιατί μου δίνουν την ψευδαίσθηση οτι καπνίζω. Φυσικά δεν 'ζαλίζουν' όπως τα κανονικά τσιγάρα και είναι σαν να καπνίζω γρασίδι. Αλλά για την περίπτωση μου είναι είναι τέλεια!