27/06/2008

Θα με πεθάνουν αυτά τα νοσοκομεία!


...το NHS σας. 

Δύο ποστ παρακάτω έγραφα πως δεν έχω κανένα υπαρξιακό και πως το μόνο που με προβληματίζει είναι το θέμα υγείας. Κλισέ αλλά στην περίπτωση μου το θέμα υγείας είναι φλέγον! Τυχαία πήρα την απόφαση να κόψω το τσιγάρο νομίζετε;

Το χειρότερο είναι που οικογενειακώς έχουμε γίνει κολλητοί με τους γιατρούς.  Ευτυχώς που πολλά μέλη της οικογένειας είναι γιατροί. Αλλά τώρα μάθαμε τους ειδικούς γιατρούς σ' όλη την Κύπρο (και στην Ελλάδα, και στην Αγγλία)!

Προσωπικά έχω τις καλύτερες σχέσεις με τη γιατρό μου. Είναι η καλή μου 'νονά-νεράιδα'. Όσο με παρακολουθεί αυτή όλα καλά. Αλλά τώρα με στέλνει στο νοσοκομείο για εξέταση θυροειδή. Μου βρήκε ένα lump (πώς λέγεται στα ελληνικά;) στον λαιμό, κι εγώ εντόπισα ακόμη ένα, σύνολο δύο. Κοίταξα στο ίντερνετ και βεβαιώθηκα πως κάτι δεν πάει καλά με τον θυροειδή μου. Δεν ήθελα να ανησυχήσω την οικογένειά μου (έχουν τα δικά τους προβλήματα υγείας είπαμε), οπότε είχα αποφασίσει να μην πω τίποτα μέχρι να γίνει η εξέταση και να πάρω τα αποτελέσματα.

Χθες μου ήρθε το γράμμα για το referral. Προσπαθούσα να πάρω τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού, αλλά κανείς δεν το απαντούσε. Ώρες στην αναμονή. Σήμερα το πρωί προσπάθησα να κλείσω ραντεβού μέσω ίντερνετ. Μου βγάζει το σύστημα 3-4 νοσοκομεία για να διαλέξω, διαλέγω το πιο κοντινό και περιμένω να μου πει πότε μπορώ να κλείσω εκείνο το ραντεβού. Δεν μπορώ! 'No appointments available at this hospital'. Εντάξει, λέω να προσπαθήσω τα άλλα νοσοκομεία, κι ας ταλαιπωρηθώ μέχρι να πάω στα χαμένα χωριουδάκια όπου βρίσκονται. Ανακαλύπτω την λίστα αναμονής. Μου ανάβουν τα λαμπάκια. Μιλάμε για μήνες, ε;

Τί να κάνω; Σκέφτομαι να πάω σε καμιά κλινική στην Κύπρο. 

Υποχρεωτικά θα πρέπει να 'ομολογήσω'. 


(χρωματάκια δεν υπάρχουν σ' αυτό το ποστ, καθ' ότι δεν κολλάνε)


ΥΓ. βρήκα αυτό το άρθρο. Η δική μου διάγνωση είναι πως έχω 'όζους' που δημιουργούν 'υπερθυρεοειδισμό' (έμαθα άγνωστες λέξεις και στα ελληνικά!). Γίνεται να είμαι κατά φαντασίαν ασθενής; Πλιιιιζ! Έστω, γίνεται να είναι ψυχολογικό το θέμα και να μου ρίξω δυο χαστούκια να συνέλθω; 

ΥΓ.2 Γίνεται να ξεχάσω το όλο θέμα;


9 comments:

entelech1a said...

Yπομηνη και περαστικα.Καλυτερα να το ψαξειε για να εισαι ηρεμη εσυ.Αν θες μπορω να σου προτεινω νοσοκομεια στην Αθηνα.

Κρίση Ταυτότητας said...

Ευχαριστώ πολύ. Σε παρακαλώ, πρότεινε κανένα νοσοκομείο, τα χω παίξει σήμερα (δεν θέλω να μου αφαιρέσουν τον θυροειδή!!!).

Sophia Kollia said...

Καλή μου Κρίση, δεν είναι τόσο τρομερό όσο φαίνεται.Συνήθως ρυθμίζεται με χάπια, αν είναι όντως πολύ μεγάλος και πρέπει να βγεί κάνεις μια μέρα και βγαίνεις.Απλώς πρέπει να προσέχεις και να μη τρώς θαλασσινά!! Ε΄δω όλοι έχουν, εκτός από μας,ακόμα.Πιο εύκολα είναι να απευθθνθείς στον ιδιωτικό τομέα στα νοσοκομεία.Αν έρθεις Αθήνα έχω οικογενειακό γιατρό, πολύ καλό. Κάνε υπέρηχο, ο γιατρός στον υπέρηχο θα σου πεί αν είναι μεγάλος και αν πρέπει να βγεί.Τα λέμε μετά γιατί με πιέζουν τα παιδιά...
φιλιά

evlampia said...

πρωτα πρωτα

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΥΡΕΟΕΙΔΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!

εννα σε φρικάρει και ενα σε αναστατώσει χωρίς λόγο, πίστεψε με. dont, βαλεις τον εαυτό σου σε αχρείαστο στρες. Καμε τες εξετάσεις που πρέπει,δε ενα γιατρό, και που τζαμε και περα βλεπεις. Αλλά για ονομα του θεου μεν θκεβαζεις τπτ αλλο. Διαφυλαξε τουλαχιστον τη ψυχική σου υγεία.

Α,επισης βαλλω σε στοιχημα οτι ενεν κατι σοβαρό. (τωρά εννα μου πεις το σοβαρό εν σχετικό για τον καθενα)

ουλλα εννα παν καλά.Υπομονή..

Anonymous said...

Να είσαι θετική τζαι να μεν αγχώνεσε τόσο,το άγχος δεν κάμνει καλό...

Κρίση Ταυτότητας said...

να 'στε καλά κοπέλλες...
έχω τρομάξει γιατί στην οικογένεια μας υπάρχει έντονο ιστορικό με το ίδιο πρόβλημα. Πριν 2 μήνες έχασα τον παππού μου από καρκίνο (έτσι είχε ξεκινήσει) και πριν ένα μήνα ο ξάδερφος μου αφαίρεσε όλο τον θυροειδή του γιατί οι γιατροί φοβήθηκαν μην είναι κακοήθης ο όγκος/όζος/κύστη/όπως κι αν αυτό λέγεται στα ελληνικά.

Είπα στην μαμά μου να κλείσει ραντεβού σε κλινική στην Κύπρο... σύντομα!

Anonymous said...

eh now you are talking re ma friend. if there is family history i would suggest you rush to cy.

ξαναλαλώ σου...το nhs εν where do i sign you where do u go.

πάντως ο personal tutor μου όταν εβούρουν που νοσοκομείο σε νοσοκομείο στην αγγλία είπε μου να τα παραιτήσω τζαι να πάω κύπρο.

ειδικά αν δεν έσιεις μαθηματα έλα ένα γυρό που ποδά.

τωρά να σου πω να μεν φρικάρεις...εν μπορώ γιατί τζαι γω φρικάρω. απλά ότι απόφαση πάρεις πάρε την γλήορα ;-)

Κρίση Ταυτότητας said...

χαχα! είχα διαβάσει 'rush to cRy'' :-P

εν να έρτω για τον γυρό τελικά, πόσο θα κάτσω δεν ξέρω, εξαρτάται που τι έχω-αν έχω-dum spiro spero (όξα εν ανάποδα;)!

αρέσκει μου που ελάλουν πόσο ωραία βαρετή εν η ζωή μου τούντο το καλοκαίρι στην Αγγλία...

Σοφία said...

Να το προσέξεις, αλλά μην τρελαθείς κιόλας. Αυτά είναι συνήθως ιάσιμα. Μια φίλη μου έκανε αφαίρεση θυροειδή λόγω καρκίνου πριν 10 χρόνια και έκτοτε κανένα πρόβλημα.

Πήγε βέβαια Ελλάδα. Αν έμενε εδώ, θα περίμενε ακόμα το NHS να της κλείσει ραντεβού...